Natació

Meeting de Pardubice

Izan Cubillas i Cristina Garcia Kirichenko, convocats per al Meeting Internacional de Pardubice de natació

Els nedadors del Club Natació Terrassa Izan Cubillas i Cristina Garcia Kirichenko han estat convocats per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar amb la selecció espanyola absoluta en el Meeting Internacional de Pardubice (Txèquia) que se celebrarà del 17 al 19 de maig.

Cubillas afrontarà un total de cinc proves. Debutarà divendres en els 50 m esquena i 50 m lliures, dissabte nedarà els 200 m estils i els 200 m lliures i clourà la seva participació diumenge en els 400 m estils. Al seu torn, Garcia Kirichenko intervindrà en set proves. S’estrenarà divendres en els 50 m esquena i els 50 m papallona, dissabte es llançarà a l’aigua en els 200 m esquena, els 200 m estils i els 800 m lliures i tancarà la seva actuació diumenge en els 100 m esquena i els 100 m lliures.

La llista elaborada per la RFEN inclou un total de vuit nedadors. En categoria masculina, i al marge de Cubillas, ha estat escollit Àlex Ramos (CN Sant Andreu). Així mateix, en l’apartat femení, i a més de Garcia Kirichenko, han estat seleccionades Mireia Belmonte (UCAM Fuensanta), Marina Castro (CN Barcelona), Esther Morillo (CE Mediterrani), Jimena Pérez (CD Gredos San Diego) i Júlia Pujadas (CN Sant Andreu).