Iñaki Aguilar impartirà…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Iñaki Aguilar impartirà una masterclass en el IV Torneo Ciudad de Logroño de waterpolo

El porter del CN Terrassa Iñaki Aguilar impartirà dissabte una masterclass en el marc del IV Torneo Ciudad de Logroño de waterpolo. La competició aplegarà 182 jugadors de catorze equips procedents de set clubs, Waterpolo Logroño, Castellae Burgos, Urbat Eibar, Askartza Leioa, Stella Maris Madrid, Easo i Donostia de Sant Sebastià, que s’enfrontaran les quatre categories de què consta el torneig.

Aguilar intervindrà per la tarda, entre les 17.00 i les 18.00h, durant una pausa de la competició. El porter oferirà una xerrada en què explicarà la seva àmplia experiència esportiva i desenvoluparà una demostració pràctica a la piscina de les condicions específiques que necessita un porter de waterpolo.

Iñaki Aguilar, que farà 35 anys el proper 9 de setembre, va posar punt i final a la seva trajectòria amb el combinat estatal el passat mes d’abril després d’haver acumulat un palmarès impressionant. Ha estat internacional en més de cent ocasions, cosa que li ha permès participar en tres Jocs Olímpics, Pequín 2008, Londres 2012 i Rio 2016. D’entre els seus èxits amb la selecció espanyola, destaquen la medalla de plata al Campionat del Món de Roma 2009 i la de bronze al Campionat del Món de Melbourne 2007. Així mateix, va penjar-se el bronze al Campionat d’Europa de Belgrad 2006, la plata en la Lliga Mundial 2006 i la Lliga Mundial 2012, l’or en els Jocs del Mediterrani d’Almeria 2005 i la plata en els Jocs del Mediterrani de Pescara 2009 i en els Jocs del Mediterrani de Mersin 2013.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).