Natació

Campions d’Espanya amb la selecció catalana!

Gisela Guerrero, Oriol Pérez, Iris Ferrer i Jan Vilaseca contribueixen en la victòria de Catalunya en el Campionat d’Espanya per Autonomies

Els nedadors Gisela Guerrero, Oriol Pérez, Iris Ferrer i Jan Vilaseca van contribuir en la victòria de les seleccions catalanes júnior i infantil en el Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes que va celebrar-se a la piscina municipal de Torrevella (Alacant) el cap de setmana passat. En categoria júnior, la selecció catalana va encapçalar la classificació final conjunta amb 670 punts, per davant de Madrid, segona amb 575, i d’Andalusia, tercera amb 521. Així mateix, en categoria infantil, Catalunya va liderar la classificació amb 668 punts, tot superant la Comunitat Valenciana, segona amb 558, i Andalusia, tercera amb 554.

Quant als resultats individuals, en categoria júnior, Gisela Guerrero va formar part de tres relleus, el 4×100 i 4×200 m lliures i el 4×100 m estils, que van obtenir la victòria amb uns temps respectius de 3.52.91, 8.27.21 i 4.17.13. Al seu torn, Oriol Pérez va ser sisè en els 100 m esquena (59.15) i en els 200 m esquena (2.08.53) i va ser un dels integrants del relleu català de 4×100 m estils que va assolir el triomf (3.51.40).

Per la seva banda, en l’apartat infantil, Iris Ferrer va classificar-se tercera en els 100 m papallona (1.05.98), mentre que Jan Vilaseca va ocupar la cinquena plaça en els 200 m lliures (2.00.06), la novena en els 200 m estils (2.19.04) i va nedar el relleu català de 4×200 m lliures que va imposar-se amb una marca de 7.49.55.

Els resultats dels nedadors del club van ser els següents:

4×100 lliures femenins júnior

1.-Catalunya

(C. Muñoz, C. Hernández, G. Guerrero i X. Torrejón)

3.52.91
4×200 lliures femenins júnior

1.-Catalunya

(X. Torrejón, C. Oliveira, A. Fernández i G. Guerrero)

8.27.21
4×100 estils femenins júnior

1.-Catalunya

(X. Torrejón, A. Fernández, C. Muñoz i G. Guerrero)