Formulari Inscripció Intensiu Pàdel Nens/es Tardes 2019

Per tal de tramitar de forma correcta la vostra sol·licitud d’inscripció a l’Intensiu de Pàdel Nens/es Tardes Estiu 2019, empleneu degudament tots els camps del formulari amb les dades requerides. Rebreu un mail de confirmació al correu que ens heu facilitat.

Dades Personals

És Soci?
Data de Naixement (dd / mm / aaaa)

A quin grup pertany el nen/a inscrit a l'intensiu pàdel?

Autoritzacions

En/na
com a pare/mare/tutor autoritzo a en/na
A assistir a l'intensiu pàdel tardes que organitza el Club Natació Terrassa
A prendre les decisions medicoquirúrgiques que fossin necessàries sota la convenient prescripció facultativa
A realitzar les fotografies que l’organització cregui adients per ser penjades a la pàgina web del Club, facebook i/o d’altres mitjans de publicitat (catàlegs, fulletons,...)
A marxar sol a casa o acompanyat d’un germà/na de nivell superior de les instal·lacions del Club Natació Terrassa

Horaris

INTENSIUS DIES
INTENSIU 1 del 25 de juny al 5 de juliol
INTENSIU 2 del 8 de juliol al 19 de juliol
Per Setmanes
SETMANES DIES
SETMANA 1 del 25 al 28 de juny
SETMANA 2 del 02 al 05 de juliol
SETMANA 3 del 08 al 12 de juliol
SETMANA 4 del 15 al 19 de juliol

Modalitats de Pagament

Seleccioneu modalitat de pagament

Nota: L'ingrés s'haurà de realitzar al compte corrent ES32 0081 0062 8100 0193 2398, tot indicant el nom i cognoms de l'inscrit i el nom de l'intensiu (Ex: Litus Hernández, Intensiu Pàdel Nens/es Tardes Estiu 2019).
Els descomptes de l'intensiu no s’aplicaran a partir del 22 de juny de 2019.

Mateix número de compte que el de soci?
NOTA: no és necessari emplenar aquest apartat si el número de compte és el mateix que el de soci del club
Titular del Compte
IBAN ENTITAT OFICINA D.C COMPTE
Codi BIC
Per la present autoritzo a carregar en el compte detallat els rebuts emesos pel Club Natació Terrassa per l'Intensiu de Pàdel Estiu 2019 Club Natació Terrassa.

POLÍTICA PRIVACITAT DE DADES
En compliment d’allò que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades personals seran incloses en un fitxer automatitzat del que és titular i responsable el Club Natació Terrassa, amb la finalitat de:

1. Facilitar la relació comptable fiscal i administrativa que ens vincula amb vostè,
  2. Gestionar les dades del seu fill/filla com a participant de l'Intensiu de Pàdel,
  3. Dur a terme les activitats de l'Intensiu de Pàdel,
  4. Informar-lo sobre altres activitats que organitzi el Club Natació Terrassa similars a aquesta. Els destinataris de les dades són el personal del Club Natació Terrassa. Si ho desitja pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, previstos en la citada llei, tot adreçant-se a l’oficina d’administració del club.
BAIXES
En cas de no continuar l’activitat, cal avisar abans del dia 20 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat que està al Punt d’Atenció al Soci.

1. Una vegada realitzada la inscripció (sigui quin sigui el període), davant d’una baixa justificada (amb justificant mèdic), es penalitzarà un 10% del total de la inscripció a partir del moment en què es produeixi la baixa en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  2. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% de l’import total de la inscripció en el moment en què aquesta es produeixi en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
Accepto les condicions de baixes i la política de privacitat de dades.