Formulari Inscripció Intensiu Pàdel Adults Estiu 2019 (Socis)

Per tal de tramitar de forma correcta la vostra sol·licitud d’inscripció a l’Intensiu de Pàdel Adults Estiu 2019 (Socis), empleneu degudament tots els camps del formulari amb les dades requerides. Rebreu un mail de confirmació al correu que ens heu facilitat.

Dades dels Inscrits

NÚM. SOCI NOM COGNOM 1 COGNOM 2 TEL./MÒBIL E-MAIL
JUGADOR 1
JUGADOR 2
JUGADOR 3
JUGADOR 4
Escollir les setmanes de l'intensiu

Indica'ns l'horari

Modalitats de Pagament

Seleccioneu modalitat de pagament

Nota: L'ingrés s'haurà de realitzar al compte corrent ES32 0081 0062 8100 0193 2398, tot indicant el nom i cognoms de l'inscrit i el nom de l'intensiu (Ex: Litus Hernández, Intensiu Pàdel Adults Estiu 2019 (Socis)).
Els descomptes de l'intensiu no s’aplicaran a partir del 22 de juny de 2019.

Mateix número de compte que el de soci?
NOTA: no és necessari emplenar aquest apartat si el número de compte és el mateix que el de soci del club
Titular del Compte
IBAN ENTITAT OFICINA D.C COMPTE
Codi BIC
Per la present autoritzo a carregar en el compte detallat els rebuts emesos pel Club Natació Terrassa per l'Intensiu de Pàdel Estiu 2019 Club Natació Terrassa.

BAIXES:
En cas de no continuar l’activitat, cal avisar abans del dia 20 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat que està al Punt d’Atenció al Soci.

1. Una vegada realitzada la inscripció (sigui quin sigui el període), davant d’una baixa justificada (amb justificant mèdic), es penalitzarà un 10% del total de la inscripció a partir del moment en què es produeixi la baixa en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  2. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% de l’import total de la inscripció en el moment en què aquesta es produeixi en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
Accepto les condicions de baixes i la política privacitat de dades .