Formulari Inscripció Intensiu Pàdel Adults Estiu 2019 (No Socis)

Per tal de tramitar de forma correcta la vostra sol·licitud d’inscripció a l’Intensiu de Pàdel Matins Estiu 2019 (No Socis), empleneu degudament tots els camps del formulari amb les dades requerides. Rebreu un mail de confirmació al correu que ens heu facilitat.

Dades Personals

Data de Naixement (dd / mm / aaaa)

Autoritzacions de Càrrec a Compte

Titular del Compte
IBAN ENTITAT OFICINA D.C COMPTE
Codi BIC
Per la present, autoritzo a carregar en el compte detallat els rebuts emesos pel Club Natació Terrassa i em comprometo a complir els estatuts i reglament intern vigents al Club Natació Terrassa.

POLÍTICA PRIVACITAT DE DADES
En compliment d’allò que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades personals seran incloses en un fitxer automatitzat del que és titular i responsable el Club Natació Terrassa, amb la finalitat de:

1. Facilitar la relació comptable fiscal i administrativa que ens vincula amb vostè,
  2. Informar-lo sobre altres activitats que organitzi el Club Natació Terrassa similars a aquesta. Els destinataris de les dades són el personal del Club Natació Terrassa. Si ho desitja pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, previstos en la citada llei, tot adreçant-se a l’oficina d’administració del club.
BAIXES:
En cas de no continuar l’activitat, cal avisar abans del dia 20 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat que està al Punt d’Atenció al Soci.

1. Una vegada realitzada la inscripció (sigui quin sigui el període), davant d’una baixa justificada (amb justificant mèdic), es penalitzarà un 10% del total de la inscripció a partir del moment en què es produeixi la baixa en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
  2. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% de l’import total de la inscripció en el moment en què aquesta es produeixi en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça.
Accepto les condicions de baixes i la política privacitat de dades .