Formulari Inscripció Campus Estiu Agost/Setembre 2019

Per tal de tramitar de forma correcta la vostra sol·licitud d’inscripció al Campus d’Estiu Agost/Setembre 2019, empleneu degudament tots els camps del formulari amb les dades requerides. Rebreu un mail de confirmació al correu que ens heu facilitat.

Dades Personals

A quin grup pertany el nen/a inscrit al Campus?

És Soci?
Data de Naixement (dd / mm / aaaa)

Va participar en l'anterior Campus?

Adjunteu una fotografia del/la inscrit/a
Adjunteu una fotografia de la Targeta Sanitària

Autoritzacions

En/na
com a pare/mare/tutor autoritzo a en/na
A assistir al campus d’estiu que organitza el Club Natació Terrassa, incloent totes les activitats que es puguin fer fora del recinte del club i de la ciutat dins de l’àmbit del campus
A prendre les decisions medicoquirúrgiques que fossin necessàries sota la convenient prescripció facultativa
A realitzar les fotografies que l’organització cregui adients per ser penjades a la pàgina web del Club, facebook i/o d’altres mitjans de publicitat (catàlegs, fulletons,...)
A marxar sol a casa o acompanyat d’un germà/na de nivell superior de les instal·lacions del Club Natació Terrassa

Dades d'Interès

Té algun tipus d'al·lèrgia?
Hi ha alguna malaltia que, sense impedir-li la pràctica esportiva, sigui important conèixer?
Pren algun medicament?

Sap Nedar?

Ha de portar taps per les orelles dins l'aigua?

Posa aquí si el/la seu/va filla/a vol anar amb un/a altre/a nen/a (sempre que siguin del mateix any de naixement (3 noms màxim)

Horaris

SETMANA TOT EL DIA / MATÍ / TARDA ACOLLIDA MENJADOR
19-23 AGOST
26-30 AGOST
02-06 SETEMBRE
(divendres, excursió fi de campus)

Modalitats de Pagament

Seleccioneu modalitat de pagament

Nota: L'ingrés s'haurà de realitzar al compte corrent ES32 0081 0062 8100 0193 2398, tot indicant el nom i cognoms de l'inscrit i el nom del campus (Ex: Litus Hernández, Campus Estiu Agost/Setembre 2019).
Els descomptes del campus no s’aplicaran a partir del 22 de juny de 2019.

Mateix número de compte que el de soci?
NOTA: no és necessari emplenar aquest apartat si el número de compte és el mateix que el de soci del club
Titular del Compte
IBAN ENTITAT OFICINA D.C COMPTE
Codi BIC
Per la present, autoritzo a carregar en el compte detallat els rebuts emesos pel Club Natació Terrassa i em comprometo a complir els estatuts i reglament intern vigents al Club Natació Terrassa.

POLÍTICA PRIVACITAT DE DADES
En compliment d’allò que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les seves dades personals seran incloses en un fitxer automatitzat del que és titular i responsable el Club Natació Terrassa, amb la finalitat de:

1. Facilitar la relació comptable fiscal i administrativa que ens vincula amb vostè,
  2. Gestionar les dades del seu fill/filla com a participant del Campus d’Estiu,
  3. Dur a terme les activitats del Campus d’Estiu,
  4. Informar-lo sobre altres activitats que organitzi el Club Natació Terrassa similars a aquesta. Els destinataris de les dades són el personal del Club Natació Terrassa. Si ho desitja pot exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, previstos en la citada llei, tot adreçant-se a l’oficina d’administració del club.
Accepto les condicions de pagament (veure política de pagament) i la política de privacitat de dades.