Natació

Els nedadors i nedadores del CN Terrassa assoleixen 7 medalles en el XXIX Campionat d’Espanya d’Hivern Màster de natació

Des de dijous 8 fins al diumenge 11 de febrer s’ha celebrat el XXIX Campionat d’Espanya de natació Màsters d’hivern, a Pontevedra, en les instal·lacions del Complex Esportiu Rías do Sur. Hi ha participat diversos nedadors i nedadores del Club Natació Terrassa.

El CN Terrassa, s’ha penjat un total de 7 medalles: 3 d’or, 2 de plata i 2 de bronze.

Silvia Pagès, després de fer una magnífica competició, va fer-se amb la primera posició dels 100 estils, així com dels 50 i 200 braça en la categoria de +55. Per altra banda, Noelia Carrasco es va penjar la medalla de plata en 50 papallona i 200 lliures, en la categoria +50. Tanmateix, Carrasco, també es va penjar la medalla de bronze en els 100 lliures. La tercera posició, també se la va adjudicar Víctor Faro en els 400 estils de la categoria +35.

Els nedadors i nedadores del CN Terrassa que hi han participat, han sigut: Eric Ferrer, Marian Garcia, Marina Domenech, Noelia Carrasco, Sandra Faro, Silvia Pagès i Víctor Faro.