El sènior masculí va a la recerca d’una victòria contra el líder de la Lliga

El sènior masculí de waterpolo del CN Terrassa s’enfrontarà dissabte 15 d’abril a les 12:45 hores a un altre gran repte de la temporada. Disputaran el partit contra el líder de la lliga, el Astralpool CN Sabadell i serà el corresponent a la 20a jornada de la Lliga Divisió d’Honor masculina.

El matx que es disputarà a la piscina del CN Sabadell, arriba en un moment amb una càrrega elevada de partits importants pel CN Terrassa, ja que el dia 13 van disputar el partit corresponent a la 22a jornada de la lliga mentre que el 19 d’abril s’enfrontaran al partit d’anada de la Final de la Challenger Cup. El Astralpool CN Sabadell arriba a la trobada com a primer classificat de la competició amb un total de 38 punts i amb un partit menys que els segons de la Lliga, pel que quasi té adjudicada la primera plaça de la classificació.

El CN Terrassa ve d’obtenir una victòria davant el CN Caballa (10-15) a la vegada que el Astralpool CN Sabadell ve d’obtenir una victòria (9-8) en un partit de Champions molt disputat contra el Genesys OSC Budapest.

Sergi Mora, comenta que “el partit de dissabte els hi ha de servir per fer un gran partit i plantejar les accions que faran a Grècia”. A més a més, el tècnic egarenc esmenta que “plantejaran el partit per anar a guanyar i per disputar-lo al màxim però plantejat de cara als grecs”.

Mora destaca que “serà un partit que s’ha de defensar molt bé i han d’estar concentrats fins a l’últim moment i intentar tenir atacs llargs i profunds”.

Natàlia Fitó