El sènior masculí va a la recerca d’una victòria amb un rival directe

El sènior masculí de waterpolo del CN Terrassa s’enfrontarà dissabte 1 d’abril (18:0h) a un altre gran repte de la temporada, el partit contra el CN Barcelona corresponent a la 19a jornada de la Lliga Divisió d’Honor masculina.

El matx arriba en un moment clau. El CN Barcelona arriba a la trobada com a tercer classificat amb 31 punts, mentre que el CN Terrassa es troba quart classificat amb 30 punts, només un punt menys en la classificació. Una victòria que pot ser clau per a mantenir-se en els play-offs.

El partit, que es disputarà a la piscina Nova l’Escullera de Barcelona, arriba en un bon moment per tots dos equips. El CN Terrassa es va proclamar finalista de la Challenger Cup la setmana passada, mentre que el CN Barcelona ve de dues victòries consecutives que l’han situat tercer en la classificació de la competició.

El tècnic egarenc, Dídac Cobacho, defensa les ganes que tenen d’aquest partit. “És un partit important, amb un rival directe i tenim ganes d’enfrontar-lo”. A més, ressalta que serà un partit de nivell on ells “intentaran demostrar que són superiors i aconseguir la victòria. Caldrà que estiguem ordenats defensivament”. L’equip celebra també la reincorporació del jove Albert Sabadell, baixa des de fa una setmana.

Cobacho destaca la importància de jugar en una piscina coneguda on han fet diversos entrenaments i que “és bastant semblant a la nostra”. Tot i això, sap què jugar fora de casa sempre és un desavantatge.