Visita al vigent campió de l’Euro Cup

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo visita el vigent campió de l’Euro Cup

L’equip de Dídac Cobacho s’enfrontarà demà (20.30h) al CN Marsella en la sisena jornada de la fase de grups de la Champions League

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (20.30h) el CN Marsella en partit corresponent a la sisena jornada de la fase de grups de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho afronta un desplaçament exigent contra un rival que és l’actual campió de l’Euro Cup, la segona competició continental, i que ha estat capaç de vèncer l’OSC Budapest a domicili. Els francesos, a més, aspiren a classificar-se per a la Final Eight, atès que són cinquens de grup amb nou punts, a només un del Mladost Zagreb, que, hores d’ara, marca el tall.

El tècnic local assegura que fa una “il·lusió especial” encarar aquest partit, ja que es tracta d’un contrincant que és “tot un campió de l’Euro Cup”. “El Marsella és un dels equips que més m’ha agradat enguany. Juga amb molt dinamisme, amb molta velocitat, i defensa amb molta intensitat”, afegeix Cobacho. “El nostre repte serà mirar de sorprendre’l”.

L’entrenador egarenc qualifica l’equip que dirigeix Marc Amardeilh com a “molt complet” i especialment fort com a local. “No hem d’oblidar que estan lluitant per classificar-se per a la Final Eight. Ho tenen a només un punt”. Quant al planter, Cobacho subratlla la figura de Milos Scepanovic, “un dels millors de la competició” i el nivell dels seus boies. “Thomas Vernoux és un jove amb gran projecció, mentre que a Romain Blary el coneixem de la seva etapa al Mataró. També compten amb Alexandre Camarasa”. El tècnic local esmenta dues individualitats més del conjunt francès, el croat Ante Vukicevic i l’esquerrà Ugo Crousillat, campió d’Europa amb l’Szolnok hongarès.

Un equip molt compensat

El porter Iñaki Aguilar defineix el Marsella com un dels clubs “pioners” a Europa. “Des de fa uns quants anus, està apostant fort pel waterpolo, tal com demostra el títol de l’Euro Cup que va aconseguir la temporada passada. Sens dubte, visitem una de les piscines més importants de la competició, de manera que ens esperem un partit intens que esdevingui una gran experiència”.

Aguilar defineix el seu homòleg Milos Scepanovic com “un dels millors porters de la història de Montenegro”. El barceloní considera que el Marsella és un “equip molt compensat, que combina el nucli dur de la selecció francesa amb jugadors estrangers de molta qualitat”. I recorda el precedent de la final de la Supercopa d’Europa del passat 2 de novembre, “quan van posar tot un Ferencvaros contra les cordes”, malgrat que els hongaresos van acabar guanyant per 14 a 11.

Primer guanyador francès d’una competició continental

Després de guanyar la darrera Euro Cup, la primera competició continental d’un club francès, el Marsella ha fet un pas endavant enguany tot disputant la fase de grups de la Champions League amb l’objectiu de consolidar-s’hi, sense renunciar a la possibilitat de classificar-se per a la Final Eight.

Darrere l’equip que dirigeix Marc Amardeilh, l’hereu del llegat de Paolo Malara, hi ha un club que acumula 37 lligues i que és fort econòmicament, condició que, en el passat, el va empènyer a invertir en waterpolistes estrangers. Actualment, aquesta idea s’ha deixat de banda. La mitjana d’edat s’ha reduït i, en el primer equip, hi ha “només” cinc jugadors no francesos, entre ells el defensor de boia montenegrí Uros Cuckovic, ex de l’Eger i de l’Steaua, la incorporació més destacada d’enguany. El líder en atac del Marsella és el croat Ante Vukicevic, campió del món a Budapest 2017 i medalla de bronze a Gwangju l’estiu passat, un waterpolista que excel·leix al contracop i que pren la responsabilitat en els moments compromesos. El secunden en tasques ofensives l’esquerrà Ugo Crousillat i Bogdan Djurdjic.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).