Fins al tercer període

El sènior masculí de waterpolo resisteix fins al tercer període

Zodiac CN Atlètic-Barceloneta 15 – CN Terrassa 8

Zodiac CN Atlètic-Barceloneta: López, De Toro (1), Granados (5), Munárriz (1), Bodegas, Larumbe (1), Aleksic (1), Fernández (1), Tahull (3), Perrone (2), Mallarach, Bustos, Linares.

Entrenador: Chus Martín.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja, Alegre, Alarcón (3), Ó. Aguilar, Prieto (1), Sánchez, Pericas (2), Barroso, Gutiérrez (1), Rodríguez, Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega i Buch.

Parcials: 3-3, 2-1, 6-3 i 4-1.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 3-2, 3-3), (3-4, 4-4, 5-4), (5-5, 6-5, 6-6, 7-6, 8-6, 9-6, 9-7, 10-7, 11-7), (12-7, 13-7, 14-7, 14-8, 15-8).

El sènior masculí de waterpolo va perdre a la piscina Sant Sebastià contra el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta (15-8) en partit corresponent a la sisena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va resistir a la perfecció fins al tercer període del matx, moment en què els mariners van exhibir el seu potencial ofensiu per decantar el compromís al seu favor.

L’inici no va ser gens positiu per als interessos egarencs. El Barceloneta va arrencar amb la intensitat que acostuma i va encadenar un parcial perillós de 3 a 0. Granados, màxim anotador del matx amb cinc dianes, va estrenar el compte mariner. Mitjan període, Perrone va ampliar el marge, mentre que Tahull va tancar el parcial en el sisè minut. Els terrassencs, no obstant, van reaccionar de seguida a aquesta primera estrebada i, en menys de dos minuts, van restablir l’equilibri de la mà d’Agustí Pericas, Víctor Gutiérrez i Ricard Alarcón (3-3).

En el segon quart, el ritme anotador va minvar notablement, en una dinàmica que beneficiava els de Dídac Cobacho. Pericas va situar el CN Terrassa per davant, però els locals van capgirar l’electrònic per mitjà d’un inspirat Granados (5-4). Els egarencs van disposar d’un penal per empatar abans del descans, però Sanahuja no va poder batre López Pinedo.

A la represa, en els primers minuts del tercer període, el partit seguia responent al guió que interessava els egarencs. Sanahuja, ara sí, va igualar a cinc en superioritat numèrica. Els mariners van recuperar la iniciativa gràcies a un penal transformat per Granados, que va rebre rèplica immediata per part de Sergio Prieto en home de més (6-6). A partir d’aquest punt, el Barceloneta va desfermar el seu arsenal ofensiu i va aconseguir trencar el partit. Aleksic, Munárriz i De Toro van enfilar el marcador fins al 9 a 6 en un tres i no res. Ricard Alarcón, en superioritat numèrica, va aturar l’allau momentàniament, però els de Chus Martín van incrementar la diferència amb dues dianes més a càrrec de Granados i Larumbe (11-7).

En els últims vuit minuts, el Barceloneta no va aixecar el peu de l’accelerador i va continuar ampliant la renda amb un parcial de 3 a 0. Tahull, Perrone i Fernández en van ser els artífexs. En els darrers instants, dues dianes, una d’Alarcón per part egarenca i una altra de Tahull per part marinera, van situar el 15 a 8 definitiu.

Visita del Real Canoe NC

Després de jugar dissabte a casa contra el Havk Mladost Zagreb en partit corresponent a la quarta jornada de la fase de grups de la Champions League, el CN Terrassa rebrà la visita del Real Canoe NC en matx corresponent a la setena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El partit es disputarà el dimecres 13 de novembre a les 13.00h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.