El sènior masculí de waterpolo s’imposa a la piscina del Catalunya

El sènior masculí de waterpolo es retroba amb la victòria a la piscina del Catalunya

CN Catalunya 8 – CN Terrassa 13

Fitxa tècnica

CN Catalunya: Matarredona, Ferrer, Linares (1), Ponferrada (4), Prat (2), Cuacos, Idarraga, Gascón, Santiveri (1), Gasulla, Andrade, Chmyr, Pérez.

Entrenador: Francesc Xavier Tato García.

CN Terrassa: Motos, Alegre, F. Sánchez (1), Alarcón, Carrillo (3), Prieto (3), Barroso, Pericas (3), Gutiérrez (1), De Lera (1), Rodríguez (1), Chico.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gómez i Jiménez.

Parcials: 2-2, 2-3, 2-6 i 2-2.

Resultat acumulat: 2-2, 4-5, 6-11, 8-13.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2), (2-3, 3-3, 4-3, 4-4, 4-5), (4-6, 5-6, 5-7, 6-7, 6-8, 6-9, 6-10, 6-11), (6-12, 7-12, 7-13, 8-13).

El sènior masculí de waterpolo va vèncer a domicili el CN Catalunya (8-13) en partit corresponent a la novena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. Després de la derrota de dimecres contra el CN Barcelona, el conjunt de Dídac Cobacho va redreçar el rumb i va assegurar-se els tres punts en el tercer quart gràcies a un parcial de 2 a 6. Els egarencs són segons dels grup A amb 24 punts.

El matx va començar molt equilibrat. Al minut i mig de joc, Carrillo va avançar el CN Terrassa. Els locals, però, van capgirar l’electrònic mitjan període amb dues dianes consecutives de Linares i Ponferrada. En el tram final del quart, Pericas, en superioritat numèrica, va empatar a dos.

La dinàmica no va variar en el segon període. Els de Dídac Cobacho van tornar-se a posar per davant gràcies a l’encert de Prieto en home de més. Com en el primer quart, el Catalunya va reaccionar amb un parcial de 2 a 0 amb Prat com a protagonista (4-3). Els egarencs, però, van recuperar la iniciativa abans del descans per mitjà de dues accions en superioritat que van culminar Gutiérrez i Sánchez (4-5).

El CN Terrassa va trencar el partit en el tercer quart. Els egarencs es van situar dues ocasions amb dues dianes de marge a través dels gols de De Lera (4-6) i Carrillo (5-7). Els de Tato Garcia van retallar distàncies a càrrec de Ponferrada. En els tres minuts i mig finals de període, l’equip de Dídac Cobacho va sentenciar el compromís amb un parcial contundent de 0 a 4. Prieto, en dues ocasions, Rodríguez i Pericas en van ser els artífexs (6-11).

En els últims vuit minuts, els egarencs van gestionar sense problemes la renda adquirida. El marcador no es va moure fins al cinquè minut quan Carrillo va batre Matarredona. En el tram final, Pericas va contrarestar les dianes de Ponferrada per establir el 8 a 13 definitiu.

Visita al CN Barcelona

El CN Terrassa visitarà la Nova Escullera per enfrontar-se al CN Barcelona en partit corresponent a la desena i última jornada de la primera fase de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El matx es disputarà el dissabte 6 de febrer a les 18.00.