El sènior masculí de waterpolo enceta el 2021 a la piscina del Mediterrani

El sènior masculí de waterpolo enceta el 2021 a la piscina del Mediterrani

Superada l’aturada nadalenca, el sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa torna a la competició demà (15.45h, Esport 3 / Dailymotion RFEN / OK Diario) tot visitant la piscina Josep Vallès per enfrontar-se al CE Mediterrani en partit corresponent a la vuitena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El conjunt de Dídac Cobacho arriba a la cita com a líder del grup A amb un balanç impecable de cinc victòries en cinc partits, mentre que l’equip del barri de Sants és tercer amb deu punts.

El tècnic local afronta el compromís amb la bona notícia del retorn de Víctor Alegre, que entrarà a la convocatòria un cop complerta la sanció. Cobacho explica que ha aprofitat la pausa competitiva per fer una minipretemporada. “Vam jugar el darrer partit el 14 de desembre i calia afinar l’estat de forma de cara a aquest xoc i treballar aspectes defensius. Crec que estem en un bon moment per encarar aquest mes que tenim per davant, un mes que serà clau”.

L’entrenador egarenc adverteix de la dificultat i de la importància del partit de demà. “És un duel cabdal, ja que el Mediterrani és un candidat clar a passar a la segona fase amb nosaltres, de manera que obtenir els tres punts contra ells adquireix encara més rellevància”. El conjunt local s’ha exercitat aquesta setmana en piscina exterior per mirar d’adaptar-se a les condicions que es trobaran al feu barceloní. “No estem acostumats. Canvien les dimensions, les referències. Sempre cal una certa aclimatació. La temperatura i el fred també influeixen”. En el xoc de la 3a jornada, celebrat l’1 de desembre a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, el CN Terrassa va imposar-se per 11 a 8.

L’equip que dirigeix Jahzeel Martínez presenta dues cares noves enguany, el boia australià Lachlan Edwards i l’atacant Álvaro García, ex del Canoe, “que cada cop està assumint més protagonisme en atac”. El tècnic local defineix el Mediterrani com un equip “molt complet”, amb experiència tant a la porteria com en la resta de posicions. “Compta amb el Ramón Santís sota els pals i amb jugadors amb una llarga trajectòria com Marc Minguell, Marc Roca o Jordi Pérez”. Cobacho esmenta també l’aportació ofensiva de Javier Gorría, Guillem Garcia i Donat Galeev.