El sènior masculí de waterpolo debuta amb una derrota contra el Honved Budapest a l’Euro Cup

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Honved Budapest 11 – CN Terrassa 7

Fitxa tècnica

Honved Budapest: Decker, Kevi (2), S. Hessels (2), B. Ekler (3), Hosnyanszky (2), Fejos, Kiss, Z. Ekler (1), B. Hessels, Sugar, Simon, Nyiri (1), Farkas.

Entrenador:

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez, Alarcón (2), Flores (2), Garcia, Delgado, Díaz (1), Comas, De Lera, Rodríguez (1), Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Frank Ohme (Alemanya) i Peter Balzan (Malta).

Parcials: 3-1, 2-1, 3-2 i 3-3.

Resultat acumulat: 3-1, 5-2, 8-4, 11-7.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1, 3-1), (4-1, 4-2, 5-2), (6-2, 7-2, 7-3, 7-4, 8-4), (9-4, 10-4, 10-5, 10-6, 10-7, 11-7).

El sènior masculí de waterpolo s’ha estrenat amb una derrota contra el Honved Budapest (11-7) en partit corresponent a la primera jornada del grup C de la primera fase de l’Euro Cup que s’està celebrant a Kranj (Eslovènia). El conjunt de Dídac Cobacho no ha pogut fer front al potencial ofensiu dels hongaresos, que s’han mostrat especialment inspirats en les accions en superioritat numèrica.

El Honved ha encarat la victòria des del primer quart, en el qual s’ha mostrat infal·lible en les situacions en home de més. L’esquerrà Nyiri ha transformat la primera als dos minuts de joc. Mitjan primer període, Bendeguz Ekler ha anotat el segon. Alarcón, també en superioritat, ha culminat una jugada des dels dos metres. Hosnyanszky, no obstant, ha ampliat el marge hongarès (3-1).

En el segon quart, el Honved ha seguit controlant el ritme de joc. Si bé no ha exhibit la contundència ofensiva del primer quart, ha pogut incrementar la renda abans del descans. Kevi ha marcat el 4 a 1. Alarcón, novament, ha signat la resposta egarenca. Els hongaresos, de la mà de Bendeguz Ekler en home de més, han col·locat el 5 a 2 amb què s’ha arribat a l’equador.

A la represa, el panorama no ha millorat. Un doblet d’Hessels ha deixat el matx molt coll amunt. Els de Dídac Cobacho han mirat de reenganxar-se a la lluita per la victòria per mitjà de Flores, que ha batut Decker en dues ocasions consecutives, primer, de penal, i, després, en un llançament exterior (7-4). Un gol de Kevi, però, ha aigualit les esperances terrassenques.

En els últims vuit minuts, el Honved ha certificat un triomf que mai no ha perillat. Zsombor Ekler i Hosnyanszky han sentenciat en enfilar l’electrònic fins al 10 a 4 a tres minuts de la botzina. El CN Terrassa ha tirat d’orgull per reduir distàncies i ha encadenat un parcial estèril de 0 a 3, obra de Rodríguez, Chico i del jove Dani Díaz, que s’ha estrenat com a golejador del primer equip en competició europea. Bendeguz Ekler ha establert l’11 a 7 definitiu a sis segons de la botzina.

Demà, doble jornada

El CN Terrassa afrontarà demà dos partits. A les 11.40h, jugarà contra el Triglav Kranj, el conjunt amfitrió, i, a les 17.00h, s’enfrontarà al VK Valis serbi.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).