A pel primer triomf en lliga a la piscina del Sant Andreu

El sènior masculí de waterpolo buscarà el primer en triomf en lliga a la piscina del CN Sant Andreu

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (18.00h) el CN Sant Andreu en partit corresponent a la segona jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor masculina. Després de l’empat en el debut contra el CN Barcelona, el conjunt de Dídac Cobacho buscarà la primera victòria en el torneig de la regularitat.

Malgrat la proximitat de l’estrena en la fase de grups de la Champions League, el tècnic local recorda que l’objectiu principal és la lliga. “Això ho tenim clar. Hem de centrar-nos en ella, ja que és la competició que et permet any rere any classificar-te per competir a Europa. En som tots conscients. Disputar la Champions suposa un gran privilegi, però l’hem d’aparcar fins dimecres”.

Cobacho entén que el precedent d’enguany contra el Sant Andreu en la Copa Catalunya, que va acabar una victòria egarenca clara, no és vàlid. “Encara no tenien l’equip complet, no és una referència”. L’entrenador egarenc sí que considera significativa la derrota per la mínima d’ahir que va encaixar contra el Mataró (9-8). “Van estar lluitant per la victòria fins al final contra un rival molt més rodat, que ja ha jugat dues fases europees”.

El Sant Andreu 2019-2020 és un equip renovat de cap a peus, començant per la banqueta, on Juan Carlos Sanchón ha pres el relleu de Dani Ballart. “És un conjunt jove amb potencial, gana i motivació, que imprimirà un ritme alt de partit i que no té res a perdre”. Els andreuencs presenten fins a nou incorporacions, entre les quals destaquen Javi Bustos, procedent del Sabadell; Óscar Montes, ex jugador del CN Barcelona; Yago Bofill, provinent del Catalunya; l’argentí Carlos Camnasio i l’estatunidenc Joshua Stilling.