El sènior masculí de waterpolo, a per la setena victòria consecutiva contra el Canoe

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo, a per la setena victòria consecutiva a la piscina del Canoe

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (13.15h) el Geodesic Real Canoe NC en partit corresponent a la setena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El conjunt de Dídac Cobacho, líder del grup A amb 18 punts, mirarà d’acumular el setè triomf en set compromisos contra un rival que és cinquè amb cinc punts.

El tècnic local encara el matx amb el contratemps de la baixa d’Óscar Carrillo, que pateix un mussol a l’ull. Cobacho explica que demà l’equip enceta un cicle de tres partits en una setmana. “Arrenquem contra el Canoe, dimecres ens enfrontarem al Barcelona i dissabte vinent visitarem el Catalunya”. L’entrenador egarenc, però, remarca que, de moment, no cal pensar més enllà de demà. “El primer repte és contra el Canoe, després ja ens centrarem en el Barcelona, el contrincant més potent del grup”.

El tècnic terrassenc afirma que una de les complicacions del partit és el desplaçament. “Matines i arribes sense massa antelació a la piscina. És bàsic fer un bon escalfament i començar el matx amb la màxima intensitat i concentració”. Cobacho defineix els madrilenys com un conjunt “jove, descarat i que sempre sap competir, especialment quan juga a casa”. “Haurem de ser molt professionals i demostrar el bagatge competitiu que ens ha aportat Europa i que ells no tenen”, afegeix.

L’equip que dirigeix Mario García ha perdut waterpolistes rellevants enguany, com ara Diego Tebar, Álvaro García o Álvaro Romero. D’entre el planter madrileny, el tècnic egarenc destaca l’experiència de Rafael Fernández i Eugenio de Grado, l’habilitat de Marcos Lorrio i la tasca a la boia de David Acosta.