El sènior masculí de waterpolo, a per la setena victòria consecutiva contra el Canoe

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo, a per la setena victòria consecutiva a la piscina del Canoe

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (13.15h) el Geodesic Real Canoe NC en partit corresponent a la setena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El conjunt de Dídac Cobacho, líder del grup A amb 18 punts, mirarà d’acumular el setè triomf en set compromisos contra un rival que és cinquè amb cinc punts.

El tècnic local encara el matx amb el contratemps de la baixa d’Óscar Carrillo, que pateix un mussol a l’ull. Cobacho explica que demà l’equip enceta un cicle de tres partits en una setmana. “Arrenquem contra el Canoe, dimecres ens enfrontarem al Barcelona i dissabte vinent visitarem el Catalunya”. L’entrenador egarenc, però, remarca que, de moment, no cal pensar més enllà de demà. “El primer repte és contra el Canoe, després ja ens centrarem en el Barcelona, el contrincant més potent del grup”.

El tècnic terrassenc afirma que una de les complicacions del partit és el desplaçament. “Matines i arribes sense massa antelació a la piscina. És bàsic fer un bon escalfament i començar el matx amb la màxima intensitat i concentració”. Cobacho defineix els madrilenys com un conjunt “jove, descarat i que sempre sap competir, especialment quan juga a casa”. “Haurem de ser molt professionals i demostrar el bagatge competitiu que ens ha aportat Europa i que ells no tenen”, afegeix.

L’equip que dirigeix Mario García ha perdut waterpolistes rellevants enguany, com ara Diego Tebar, Álvaro García o Álvaro Romero. D’entre el planter madrileny, el tècnic egarenc destaca l’experiència de Rafael Fernández i Eugenio de Grado, l’habilitat de Marcos Lorrio i la tasca a la boia de David Acosta.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).