El sènior masculí de waterpolo, a certificar la classificació per a les semis de la Challenger Cup

Demà, partit de tornada de quarts a l’Àrea Olímpica contra l’SV Ludwigsburg 08 (20.00h)

El Club Natació Terrassa afrontarà demà (20.00h) el partit de tornada de quarts de final de la Challenger Cup masculina de waterpolo contra l’SV Ludwigsburg 08 amb la tranquil·litat de la renda de nou gols assolida en el matx d’anada (7-16). El conjunt de Dídac Cobacho, doncs, buscarà certificar el passi i obtenir una plaça entre els quatre millors d’aquesta nova competició europea.

El tècnic Dídac Cobacho encara la cita amb el contratemps de la baixa d’Albert Sabadell i de l’estat físic de Ricard Alarcón, que pateix molèsties a l’espatlla i és dubte. “En principi, no arriscarem”, diu. L’entrenador local, conscient de l’avantatge, assegura que, des del respecte per al rival, es planteja el matx com una preparació per al xoc de lliga de dissabte a Tenerife. “La diferència assolida al partit d’anada ens permet fer aquesta lectura, atès que ens espera un desplaçament complicat”. Cobacho confia en poder recuperar els lesionats i en poder donar minuts als jugadors menys habituals. “La temporada és llarga, de manera que la profunditat de banqueta és una virtut important”.

Dit això, el tècnic terrassenc admet la transcendència històrica del compromís. “A la vegada, és una cita molt rellevant. És el pas previ a les semifinals i a poder somiar amb una final europea. Costa molt competir a nivell continental i, per a nosaltres, continuar-hi implicats té molt valor i suposa un gran al·licient”.

Quant al conjunt alemany, Cobacho considera que va ser clau en el partit d’anada el control sobre els seus waterpolistes més determinants, Sergio Prieto i Nino Blazevic, “un gran llançador”. “Els hem de lligar en curt i hem de defensar tant bé com llavors els seus dos boies, a base d’ajudes, perquè ja sabem que l’arbitratge a nivell europeu sol assenyalar moltes exclusions”. L’entrenador egarenc remarca també la importància de mantenir l’ordre en tot moment.

Tres aparellaments més de quarts de final

Galatasaray Istanbul (Turquia) – GS Apollon Smyrnis (Grècia)

Ajornat fins al 18 de febrer.

Anada: Apollon Smyrnis 9 – Galatasaray 5

ZPC Het Ravijn (Països Baixos) – Enka Istanbul (Turquia)

Dimecres 8 de febrer. 19.00h

Anada: Enka Istanbul 14 – Het Ravijn 8