CN Terrassa 13 – CN Rubí 10
Fitxa tècnica
CN Terrassa: Domene, Sanchez (2), Quirante, Cuenda (1), Cantero (2), Gonzalez (1), Manso (1), Vilaseca, Finestra, Alavedra, Forgacs (2), Pique, Tomas, Fernandez (4).
Entrenador: Xavier Perez.
Àrbitres: Soto, Bayona, Aguilar, Sanfeliu, Lopez
Parcials: 4-1; 2-1; 3-7; 4-1
Resultat acumulat: 4-1; 6-2; 9-9; 13-10
Evolució del marcador:
(1-0; 2-0; 3-0; 4-0; 4-1)
(5-1; 6-1; 6-2)
(6-3; 7-3; 7-4; 7-5; 7-6; 7-7; 8-7; 9-7; 9-8; 9-9)
(10-9; 11-9; 12-9; 13-9; 13-10)
L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Rubí en el partit corresponent a la primera jornada de la Copa Federació. L’equip va assolir una victòria amb un resultat final de 13 a 10.
L’enfrontament va iniciar-se de manera molt positiva i intensa per les de Pérez. En el primer tram van anotar 4 gols consecutius que els va donar una clara avantatge des de l’inici del partit. Els gols van ser obra de: Cantero (1-0), Forgacs (2-0), Fernandez (3-0) i Manso (4-0). Abans de finalitzar el primer tram, les de Rubí, van anotar la seva primera diana del matx (4-1).
En el segon tram del partit, Cantero, novament va anotar la primera diana del tram (5-1) i Cuenda (6-1) va allargar més les distàncies en el marcador. Quan faltava quasi dos minuts per arribar a la meitat del matx, les del Rubí (6-2) van anotar un gol, obra de Vara. Les egarenques van anar al descans de la meitat del matx amb un resultat molt avantatjós.
En el tercer tram, hi va haver un gir total del joc i és que les del Rubí van assolir anotar un total de 7 gols mentre que les del CN Terrassa únicament en van fer 3. Aquest ritme golejador del Rubí va posar als dos equips en una situació molt igualada en el matx.
Vara, del CN Rubí, va tornar a anotar quan portaven menys d’un minut de joc (6-3). No va ser fins al minut 6:05 que les del CN Terrassa van fer una nova jugada de gol que va finalitzar amb un gol de Sanchez (7-3). Tot seguit, en una diferència de menys de dos minuts, les de Rubí, van anotar un total de 4 gols consecutius (7-7), empatant el matx. Gonzalez i Forgacs (8-7 i 9-7) van fer dues dianes més, però no va ser suficient, ja que la lluita de les de Rubí va continuar i de nou van tornar a fer dues dianes que van empatar el matx (9-9) abans d’arribar a l’últim tram del partit.
En l’últim quart del partit, les del CN Terrassa es van tornar a imposar i van tornar al seu ritme golejador del matx. Fernandez, va desempatar el partit quan només faltaven 4 minuts i 30 segons per arribar al final de l’enfrontament (10-9), el qual va servir per anotar tres gols més i tornar a dominar el marcador. Aquests gols, obra de Sanchez (11-9) i Fernandez (12-9; 13-9) van col·locar a les egarenques amb un avantatge quan faltaven encara dos minuts i 19 segons per acabar el matx. Les de Rubí, van anotar la seva última diana quan faltaven 3 segons de joc (13-10). El resultat final va ser de 13 a 10, assegurant la victòria a les de Pérez i sumant tres punts més a la classificació després de guanyar el partit.
De cara a una nova jornada de la Copa Federació
El dissabte 20 de gener a les 12:00 hores, les del CN Terrassa s’enfrontaran a una nova jornada de la competició. Aquesta vegada ho faran davant de les del CE Mediterrani, i serà el partit corresponent a la quarta jornada de la Copa Federació. El partit es disputarà a les instal·lacions del CE Mediterrani.