El sènior femení del CN Terrassa no assoleix puntuar de nou en la Copa Federació de waterpolo

CE Mediterrani 16 – CN Terrassa 6

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Sanchez, Quirante, Cuenda (3), Cantero (1), Gonzalez, Manso (1), Vilaseca, Finestra, Alavedra, Forgacs, Rodriguez, Tomas, Fernandez (1).

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Hernandez, Ortega, Argente, Sento, Cuni

Parcials: 6-3; 4-1; 3-2; 3-0

Resultat acumulat: 6-3; 10-4; 13-6; 16-6

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 2-1; 2-2; 3-2; 4-2; 5-2; 6-2; 6-3) (7-3; 8-3; 9-3; 10-3; 10-4) (10-5; 11-5; 12-5; 12-6; 13-6) (14-6; 15-6; 16-6)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar dissabte al CE Mediterrani. Va ser el partit corresponent a la quarta jornada de la Copa Federació, on no va assolir sumar tres punts més en la classificació. El resultat final va ser de 16 a 6.

L’enfrontament va iniciar-se a favor de les del CE Mediterrani, ja que van començar anotant (1-0) el primer gol del partit. Cuenda va assolir empatar el partit (1-1), tot i que les del Mediterrani es van tornar a posar per davant ràpidament (2-1) abans que Cuenda tornés a empatar amb un gol de penal (2-2). L’atac consistent de les del CE Mediterrani va fer que anotessin 4 gols consecutius i allarguessin les distàncies en el marcador (6-2) abans de finalitzar el primer tram. Quan faltaven 20 segons per arribar al primer descans, Cantero va anotar el tercer gol per les egarenques de penal (6-3).

En el segon tram del partit, les del Mediterrani van continuar amb el seu ritme anotador, fent un total de 4 dianes més, mentre que les egarenques en van anotar només 1. Les locals van anotar els 4 gols de manera consecutiva, (10-3) i no va ser fins que faltaven 41 segons que les del CN Terrassa van anotar el seu primer gol del tram, obra de Fernandez (10-4).

En el tercer tram, el ritme golejador de les del Mediterrani va disminuir i el tram va ser més igualat quant a gols. Manso (10-5) va anotar la primera diana del tram i va reduir distàncies en el marcador. Tot i això, les del Mediterrani van anotar dos gols més consecutius (12-5) i van allargar encara més la diferència de gols entre els dos equips. Cuenda, quan faltava 1 minut i 4 segons per finalitzar el tram i arribar a l’últim descans va tornar a anotar (12-6). Quan faltaven 6 segons de joc, les del Mediterrani van tancar el marcador del tercer tram amb un gol que va posar els equips amb un resultat de 13 a 6.

En l’últim quart del partit, les del Mediterrani es van tornar a imposar i van anotar 3 gols més mentre que les del CN Terrassa no van assolir fer-ne cap més. El resultat final va ser de 16 a 6, assegurant la victòria a les del Mediterrani. Les de Pérez no van assolir sumar tres punts més a la classificació després de perdre el partit.

De cara a una nova jornada de la Copa Federació

El dissabte 27 de gener a les 18:00 hores, les del CN Terrassa s’enfrontaran a una nova jornada de la competició. Aquesta vegada ho faran davant de les del CN Atlètic Barceloneta, i serà el partit corresponent a la cinquena jornada de la Copa Federació. El partit es disputarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa.