El sènior femení del CN Terrassa es penja la medalla de bronze de la Copa Federació

CN Terrassa 10 – CN Rubí 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Rodriguez, Sanchez (1), Cuenda (1), Cantero (3),  Quinzada (1), Manso (1), Vilaseca, Finestra (1), Alavedra, Forgacs (1), Bosveld (1), Tomas, Fernandez.

Entrenador: Xavier Perez.

Àrbitres: Ferrer, Teixido, Cercavins, Sanchez, Benavente

Parcials: 3-0; 3-3; 3-3; 1-2

Resultat acumulat: 3-0; 6-3; 9-6; 10-8

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0) (3-1; 3-2; 4-2; 5-2; 5-3; 6-3) (6-4; 6-5; 7-5; 8-5; 8-6; 9-6) (9-7; 9-8; 10-8)

L’equip sènior femení de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Rubí en el partit corresponent al tercer i quart lloc de la Copa Federació, on després d’un partit molt intens, el CN Terrassa es va penjar la medalla de bronze. El resultat final va ser de 10 a 8.

L’enfrontament va iniciar-se molt favorablement per les de Pérez, que van fer tres dianes consecutives. Les jugades van ser finalitzades per Cantero (1-0 i 2-0) i Bosveld (3-0).

En el segon tram del partit, tant les del CN Terrassa com les del CN Rubí van anotar tres gols. En iniciar el segon tram, les de Rubí van anotar dos gols consecutius (3-1; 3-2), abans que Cuenda fes una nova diana i tornés a allargar les distàncies en el marcador (4-2). En el minut 4.23, Sanchez, va fer un gol de penal i va anotar el segon del tram per les egarenques (5-2). Quan faltava una mica més d’un minut per arribar al descans les de Rubí van tornar a reduir distàncies (5-3) tot i que les del CN Terrassa van lluitar fins al final i van assolir fer una nova diana, obra de Manso (6-3), quan faltaven 3 segons per acabar el tram.

En el tercer període, la dinàmica de gols va ser la mateixa que la del segon tram, ja que els dos equips van tornar a anotar tres gols cada un. Les de Rubí, van tornar a anotar les dues primeres dianes del tram (6-4 i 6-5) abans que Quinzada (7-5) i Forgacs (8-5) tornessin a ampliar les distàncies en el marcador. Quan faltava menys d’un minut de joc, les de Rubí van fer el seu sisè gol del matx (8-6) i en menys de 20 segons de diferència, les de Pérez va tornar a anotar (9-6).

En l’últim quart del partit del tercer i quart lloc, les del CN Terrassa van fer una anotació més i les del CN Rubí en van fer dues. Quan ni tan sols portaven un minut del quart període, les visitants van fer el seu primer gol, i ho van fer de penal (9-7). Tot i això, no va ser fins al minut 2.20 que no van tornar a anotar una nova diana de penal (9-8), el qual els hi va permetre estar a una diferència mínima d’un gol en el marcador. Quan faltava poc més d’un minut perquè sonés el xiulet final, Cantero va anotar (10-8) i va posar a les egarenques en una situació més còmoda i tranquil·la en aquest partit de la lluita pel bronze.

El resultat final va ser de 10 a 8, assegurant la victòria a les de Pérez i assolint penjar-se la medalla de bronze de la Copa Federació.

Torna la Lliga de Divisió d’Honor

Després de penjar-se la medalla de bronze de la Copa Federació, aquest dissabte 24 de febrer, torna la Lliga de Divisió d’Honor. L’equip femení del CN Terrassa, s’enfrontarà a les del Real Canoe a les 16:00 hores. El matx serà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa.