Triomf a Rubí

El sènior femení de waterpolo s’endú el derbi vallesà a Rubí

CN Rubí 6 – CN Terrassa 10

Fitxa tècnica

CN Rubí: Rutgers, A. Roldán, Gerschcovsky (2), A. Ruiz (1), Gómez, R. Roldán, E. Ruiz, Prieto (1), Rodríguez, Alonso, Soriano (1), Triviño (1), Asensio.

Entrenador: David Martín.

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello (4), Abad, Cantero (1), Ruiz (1), Pastor, Montoya (1), Rodríguez, Samper, Goset (2), Cardona (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Márquez i Núñez.

Parcials: 2-1, 1-4, 0-3 i 3-2.

Resultat acumulat: 2-1, 3-5, 3-8, 6-10.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1), (2-2, 2-3, 2-4, 3-4, 3-5), (3-6, 3-7, 3-8), (4-8, 5-8, 5-9, 6-9, 6-10).

El sènior femení de waterpolo va vèncer el CN Rubí a domicili (6-10) en partit corresponent a la quinzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez es va rescabalar a la perfecció de la derrota contra el Sant Feliu i va signar un matx molt convicent que el manté en el setè lloc de la taula amb dinou punts, a només dos de la cinquena plaça.

La igualtat va caracteritzar el primer període. Les locals van avançar-se als dos minuts i mig de joc gràcies a una acció en superioritat que va culminar Gerschcovsky. Les egarenques van reaccionar tot seguit de la mà d’Ángela Ruiz. En el tram final del quart, el Rubí va recuperar la iniciativa per mitjà de Triviño (2-1).

Les de Xavi Pérez van apropar-se al triomf en un segon quart notable que els va permetre capgirar l’electrònic. A partir d’una defensa sòlida i d’una gran eficàcia en la sortida al contracop, el CN Terrassa va encadenar un parcial prometedor d’1 a 4. Només començar, Cristina Cantero i Elia Montoya van posar l’equip per davant en el marcador. Poc després, una inspirada Judith Panicello, autora de quatre gols, va ampliar la diferència (2-4). L’equip de David Martín va retallar distàncies en una acció en jugadora de més que va materialitzar Ariadna Ruiz. A un minut del descans, però, l’esquerrana Martina Cardona va anotar el 3 a 5.

El CN Terrassa va continuar brillant a la represa. Amb un treball defensiu exemplar, va deixar el rival a zero i va sentenciar el partit amb tres dianes més, dues de Panicello i una de Blanca Goset (3-8). En els últims vuit minuts, el conjunt de Xavi Pérez va gestionar sense entrebancs la renda adquirida. El Rubí va aproximar-se de forma estèril a través de Soriano i Prieto. A dos minuts i mig de la conclusió, Panicello va tornar a aparèixer per situar el 5 a 9. L’escletxa de quatre gols es va mantenir fins al final després que Goset contrarestés la diana prèvia de Gerschcovsky.

Visita del CE Mediterrani

El CN Terrassa rebrà la visita del CE Mediterrani en partit corresponent a la setzena i antepenúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es jugarà el dissabte 6 d’abril a les 16.00h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.