El sènior femení de waterpolo apallissa l’AR Concepción Ciudad Lineal

El sènior femení de waterpolo apallissa l’AR Concepción Ciudad Lineal

CN Terrassa 22 – AR Concepción Ciudad Lineal 9

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Arcas, Tevar, Panicello, Quirante, Cantero (1), Cardona (4), Ten Broek (1), Peña (3), Cuenda (1), Camus (8), Domènech (1), Pastor (3), Carmona.

Entrenador: Xavi Pérez.

AR Concepción Ciudad Lineal: Cruz, Moreno, San Pedro (1), Clemente (3), Sánchez, Rivera, E. García (3), C. Rodríguez, Puente, Mira (1), R. Rodríguez (1), Peragón, L. García.

Entrenador: Eduardo Carranza.

Àrbitres: Padilla i Domínguez.

Parcials: 6-1, 3-3, 7-2 i 6-3.

Resultat acumulat: 6-1, 9-4, 16-6, 22-9.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0, 4-0, 5-0, 5-1, 6-1), (7-1, 8-1, 8-2, 8-3, 8-4, 9-4), (10-4, 10-5, 11-5, 12-5, 13-5, 14-5, 15-5, 16-5, 16-6), (17-6, 17-7, 18-7, 19-7, 20-7, 20-8, 21-8, 21-9, 22-9).

El sènior femení de waterpolo va esclafar l’AR Concepción Ciudad Lineal (22-9) en partit ajornat corresponent a la dotzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez va passar per sobre del cuer de la categoria.

Atesa la diferència de nivell entre ambdós equips, el tècnic egarenc va donar descans a jugadores com Bea Ortiz, Paula Leitón o Sandra Domene i va completar la convocatòria amb waterpolistes joves del planter. Malgrat això, el matx no va tenir història. El CN Terrassa va anar per feina des del primer minut i va resoldre el compromís amb un 5 a 0 d’entrada, amb dues dianes de Camus, dues més de Cardona i una de Peña. Les madrilenyes van aturar l’allau momentàniament de la mà de García, però Camus, màxima anotadora del matx amb vuit dianes, va marcar el 6 a 1 amb què va acabar el quart.

En el segon període, el conjunt de Xavi Pérez va aixecar el peu. Després que Cuenda i Cantero enfilessin l’electrònic fins al 8 a 1, les visitants van encadenar un parcial sorprenent de 0 a 3. Camus, a quaranta segons de la botzina, va situar el 9 a 4.

A la represa, el CN Terrassa va tornar a mostrar-se voraç en atac i la diferència va anar creixent progressivament. Després que García marqués el 10 a 5, les egarenques van encadenar un contundent 6 a 0. Pastor, amb un hat trick, Camus, per partida doble, i Peña en van ser les artífexs (16-5).

En l’últim període, la dinàmica no va variar. Les locals van superar sense dificultats la defensa de l’AR Concepción i van engrandir la distància tot anotant sis dianes més. Camus i Cardona, amb un doblet cadascuna, Peña i Ten Broek van certificar una golejada previsible.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).