El Mediterrani, rival del sènior masculí en els quarts de final de la Copa Catalunya de waterpolo

El club acollirà la fase final de la competició els dies 18 i 19 de setembre

El sènior masculí de waterpolo disputarà el primer partit oficial de la temporada 2021-2022 el dissabte 11 de setembre a la piscina Josep Vallès contra el CE Mediterrani. Serà el xoc d’anada de quarts de final de la Copa Catalunya Masculina, la competició que, tradicionalment, enceta la campanya. El matx de tornada se celebrarà dimarts 14 de setembre (20.45h) a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

La Copa Catalunya Masculina de Divisió d’Honor aplega els nou equips catalans que militen en la màxima categoria estatal la temporada 2021-2022. El CN Catalunya, vuitè classificat a la Copa Catalunya 2020-2021, i el CN Rubí, nou equip de Divisió d’Honor, disputaran una eliminatòria prèvia el 7 i el 9 de setembre.

Els quarts de final es desenvoluparan en format d’eliminatòria a doble partit. El xoc de tornada tindrà lloc a la piscina de l’equip millor classificat la temporada anterior. Els altres tres aparellaments de quarts són CN Atlètic-Barceloneta-CN Mataró, CN Sabadell-guanyador de l’eliminatòria prèvia i CN Barcelona-CN Sant Andreu.

Fase final a Terrassa

El club acollirà la fase final de la competició el cap de setmana del 18 i 19 de setembre. Dissabte 18, a la tarda, es disputaran les dues semifinals, mentre que diumenge 19, al matí, se celebrarà el partit pel tercer i quart lloc i la gran final. En cas d’eliminar el Mediterrani en quarts de final, el conjunt de Dídac Cobacho s’enfrontaria en semis amb el vencedor de l’aparellament CN Atlètic-Barceloneta-CN Mataró.

Copa Catalunya Masculina Divisió d’Honor

Quarts de final. Dissabte 11 i dimarts 14 de setembre

QF1. CN Atlètic-Barceloneta-CN Mataró

QF2. CN Terrassa-CE Mediterrani

QF3. CN Sabadell-guanyador eliminatòria prèvia

QF4. CN Barcelona-CN Sant Andreu

Fase final. CN Terrassa

Dissabte 18 de setembre

Semifinals

17.00h. SF1. Guanyador QF1 – Guanyador QF2

19.00h. SF2. Guanyador QF3 – Guanyador QF4

Diumenge 19 de setembre

11.00h. Partit pel 3r i 4t lloc. Perdedor SF1 – Perdedor SF2

13.00h. Final. Guanyador SF1 – Guanyador SF2

Els horaris de la jornada de diumenge podrien canviar si hi ha retransmissió televisiva.