El juvenil femení de waterpolo, vuitè en el Campionat de Catalunya

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El juvenil femení de waterpolo, vuitè en el Campionat de Catalunya

L’equip juvenil femení de waterpolo va classificar-se en vuitena posició en el Campionat de Catalunya que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Sant Feliu.

L’equip entrenat per Xavi Pérez, amb moltes baixes, va debutar amb una derrota per la mínima (10-11) contra el CN Sant Andreu en els quarts de final, resultat que el va dirigir a jugar per les places compreses entre la cinquena i la vuitena. Posteriorment, les egarenques van perdre contra el CN Atlètic-Barceloneta (14-11) i contra el CN Sant Feliu (9-13). El juvenil femení del CN Terrassa està integrat per Esther Arcas, Ainhoa Albacete, Sara Quirante, Noelia Cuenda, Maria Tevar, Noa Boronat, Berta Pastor, Lucía Andrés, Carlota Pérez, Laia Sánchez, Alexandra Serrano, Blanca Lluna Expósito, Alba Muñoz i Claudia González.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).