14 podis a Tordera

El CN Terrassa suma catorze podis en el X Torneig Fira del Ram de Tordera de judo

El Club Natació Terrassa va aconseguir catorze podis en el X Torneig Fira del Ram de judo que va celebrar-se a Tordera ahir diumenge i que va comptar amb la participació d’un gran nombre de clubs d’arreu de Catalunya.

La delegació local va brillar en totalitzar cinc ors, cinc plates i quatre bronzes. Nicolau Cardona, Yahel Muñoz, Rubén Alcaide, Erik Feria i Ariadna Casany van adjudicar-se la victòria. Així mateix, Iker Carrasco, Pol Ramírez, Pau Arenas, Biel Ramírez i Eileen Santander van penjar-se la medalla de plata. Finalment, Albert Cardona, Martina Abad, Lucas Valenciano i David Casado van aconseguir la medalla de bronze.

El torneig va esdevenir una bona preparació per al XL Torneig Internacional de Judo Liceo La Paz que es desenvoluparà a la Corunya del 10 al 12 de maig.