Bàsquet

Torneig de pretemporada de bàsquet sènior

El CN Terrassa organitza un torneig de pretemporada de bàsquet sènior

L’esdeveniment se celebrarà dissabte i diumenge al Pavelló del Pla del Bon Aire

El Club Natació Terrassa organitzarà el cap de setmana un torneig de pretemporada de bàsquet de categoria sènior que servirà per afinar l’estat de forma dels equips masculí i femení de cara al debut a la lliga el 28 i el 29 de setembre.

La competició masculina aplegarà un total de sis equips distribuïts en dos grups. El grup 1 està format pel Bàsquet Ribes, el Bàsquet Sant Boi i el CN Terrassa, mentre que el QBasket Sant Cugat, el CB Prat i el CB Ripollet integren el grup 2. Tots els conjunts són de Primera Categoria, a excepció del CB Ripollet, que militarà a Copa Catalunya. Els dos primers de cada grup accediran a la final, prevista per al diumenge a les 20.15h, mentre que els dos segons s’enfrontaran en el matx pel tercer i quart lloc a les 17.25h.

La competició femenina també reunirà sis equips dividits en dos grups. CE Sant Nicolau, CE Escola del Carme i Fundació Joviat figuren en el grup 1, mentre que BF Viladecans B, CB Granollers i CN Terrassa componen el grup 2. Tots els equips són de Primera Categoria, excepte la Fundació Joviat, que jugarà a Copa Catalunya. Els dos primers de cada grup disputaran la final el diumenge a les 18.50h i els segons classificats afrontaran el partit pel tercer i quart lloc a partir de les 16.00h.

Tots els partits es desenvoluparan en quatre quarts de 12 minuts sense aturar el cronòmetre.

La Salle Manresa i la UE Sant Cugat Negre, primers rivals

Aquest torneig esdevindrà la darrera prova de preparació dels equips sènior abans del debut a la lliga. El sènior masculí, que milita al grup 3 de Primera Categoria, debutarà el dissabte 28 a la pista de La Salle Manresa a les 19.00h. Al seu torn, el sènior femení, enquadrat al grup 2 de Primera Categoria, s’estrenarà diumenge 29 a casa contra la UE Sant Cugat Negre a les 19.15h.

+ CALENDARI ÍNTEGRE DEL TORNEIG