El CN Terrassa infantil femení es penja la medalla de bronze en el Campionat de Catalunya de waterpolo

L’equip infantil femení de waterpolo del Club Natació Terrassa, va assolir la medalla de bronze en la fase final del Campionat de Catalunya que va celebrar-se aquest cap de setmana a les instal·lacions del CN Catalunya.

L’equip dirigit per Xavi Pérez, va estrenar-se amb una victòria davant el CN Sant Andreu en quarts de final per 9 a 6. En el xoc de semifinals, es van enfrontar al CN Sabadell, on no van poder superar al rival i van caure 10 a 5. En els dos primers períodes les egarenques no van assolir cap encert a porteria, el qual les va portar al descans del segon període en una diferència de 6 gols per sota en el marcador. En el tercer tram del partit Fernandez i Vilaseca van aconseguir anotar 3 gols per l’equip de Terrassa, però, tot i això la diferència en el marcador continuava sent elevada. En el tram final del partit les egarenques no es van rendir i van continuar anotant, tot i això, no va ser suficient per vèncer a les del CN Sabadell que van anotar un total de 10 gols mentre que les del CN Terrassa en van fer 5.

Finalment, en el partit de tercer i quart lloc, les egarenques es van refer de l’ensopegada del partit de les semifinals per enfrontar-se a les amfitriones, el CN Catalunya i van obtenir la victòria per 7 a 5, el que les va portar a penjar-se la medalla de bronze.

L’equip dirigit per Xavi Pérez, a més d’assolir la tercera posició del Campionat de Catalunya infantil femení de waterpolo, van rebre el premi Fair-Play.

L’infantil femení que va aconseguir la medalla de bronze al Campionat de Catalunya estava integrat per: Arlet Salas, Maria Aviles, Ainhoa Gomez, Julia Vilaseca, Jana Martinez, Berta Torres, Lucia Fernandez, Mariona Royo, Carla Tomas, Paula Vellani, Aina Dalmases, Ivet Boronat, Noa Moral, Laia Tarrades i June Infante. I Xavi Pérez i Eduard Vera com a primer i segon entrenador.