Natació

El CN Terrassa assoleix diverses medalles en el Campionat de Catalunya Aleví d’hivern de natació

El Club Natació Sabadell va acollir des de divendres 9 fins al diumenge 11 de febrer, en les seves instal·lacions, el Campionat de Catalunya d’Hivern Combinat Aleví de natació.

La competició es va desenvolupar en un total de 5 sessions, dues de matí i tres de tarda.

El CN Terrassa va participar amb un total de 20 nedadors i nedadores que van competir per assolir la seva millor marca. En categoria femenina ho van fer 13 nedadores, mentre que en masculina van ser 7 nedadors.

El CN Terrassa es va posicionar com a tercer de la classificació general de Clubs. A nivell individual, Pol Santana, del 2011 es va penjar la medalla de bronze en papallona. Pel que fa a esquena, Alex Martinez, del 2012 es va fer amb la primera posició i va assolir la medalla d’or, mentre que Abril Cobo, del 2011 va quedar com a tercera classificada. En els combinats lliures, Adriana Rodriguez de l’any 2011 es va posicionar com a segona classificada, igual que Itziar Gallardo, però del 2012.

Pel que fa als relleus, en el 4×100 estils femení, format per Abril Cobo, Natalia Gomez, Daniela Osuna i Adriana Rodriguez, va assolir la medalla de plata. Mentre que el 4×100 estils masculí, format per Alex Martinez, Lucas Sanchez, Pol Santana i Jan Cano, van assolir la tercera posició.  Finalment en el 8×50 lliures mixt, format  per Jan Cano, Lucas Sanchez, Adriana Rodriguez, Lucia Dalmau, Pol Santana, Alex Martinez, Abril Cobo i Emilia Gonzalez, es van penjar la medalla de bronze.

Els nedadors i nedadores que van competir en el campionat, van ser: Aitor Escobar, Albert Cardona, Alex Martinez, Jan Cano, Lucas Sanchez, Pol Santana, Xavi Guerrero, Abril Cobo, Adriana Rodriguez, Carla Redon, Daniela Osuna, Emilia Gonzalez, Erin-Kate Tomás, Heidy Torres, Itziar Gallardo, Jahdai Lozano, Julia Ordoñez, Lucia Dalmau, Marta Guillamont i Natalia Gomez.