El CN Terrassa, a la Comissió Delegada de la RFEN

La nedadora Maria Buch i el president Jordi Martín formaran part de l’Assemblea

El Club Natació Terrassa estarà present a la Comissió Delegada de la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per un període de tres anys, 2021-2024, segons va determinar l’assemblea del màxim organisme de la natació espanyola celebrada dissabte de forma telemàtica. En aquest acte, es va proclamar president de forma provisional Fernando Carpena, que ha estat l’únic candidat que s’ha presentat als comicis, amb 102 vots a favor i 5 abstencions. A falta de la proclamació oficial, que tindrà lloc aquesta setmana si no hi ha reclamacions ni recursos, Carpena compliria el seu quart mandat a la RFEN.

Al marge de la presència a la Comissió Delegada, el club comptarà amb dos membres a l’Assemblea, el president Jordi Martín i la nedadora Maria Buch.

La composició de la Comissió Delegada per al període 2021-2024 seria la següent:

Per l’Estament de Presidents de les Federacions Autonòmiques:

-José Maroto Artiles (Federació Canària)

-Jesús Báscones Gómez (Federació Càntabra)

-Juan José Dueñas Herruzo (Federació Madrilenya)

-Enric Bertrán Campañá (Federació Catalana)

-Francisco Olmos García (Federació Andalusa)

Per l’Estament de Clubs:

-EM Miralbueno El Olivar

-CN Ferca San José

-CN Terrassa

-Navial