El CN Terrassa, a la Comissió Delegada de la RFEN

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El CN Terrassa, a la Comissió Delegada de la RFEN

La nedadora Maria Buch i el president Jordi Martín formaran part de l’Assemblea

El Club Natació Terrassa estarà present a la Comissió Delegada de la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per un període de tres anys, 2021-2024, segons va determinar l’assemblea del màxim organisme de la natació espanyola celebrada dissabte de forma telemàtica. En aquest acte, es va proclamar president de forma provisional Fernando Carpena, que ha estat l’únic candidat que s’ha presentat als comicis, amb 102 vots a favor i 5 abstencions. A falta de la proclamació oficial, que tindrà lloc aquesta setmana si no hi ha reclamacions ni recursos, Carpena compliria el seu quart mandat a la RFEN.

Al marge de la presència a la Comissió Delegada, el club comptarà amb dos membres a l’Assemblea, el president Jordi Martín i la nedadora Maria Buch.

La composició de la Comissió Delegada per al període 2021-2024 seria la següent:

Per l’Estament de Presidents de les Federacions Autonòmiques:

-José Maroto Artiles (Federació Canària)

-Jesús Báscones Gómez (Federació Càntabra)

-Juan José Dueñas Herruzo (Federació Madrilenya)

-Enric Bertrán Campañá (Federació Catalana)

-Francisco Olmos García (Federació Andalusa)

Per l’Estament de Clubs:

-EM Miralbueno El Olivar

-CN Ferca San José

-CN Terrassa

-Navial

-CD Gredos San Diego

Per l’Estament d’Esportistes:

-Agustín García González

-Daniel López Pinedo

-Daniel San Román Fernández

Per l’Estament de Tècnics:

-Pedro Uriz Fernández

Per l’Estament de Jutges i Àrbitres:

-Manuel Real Izquierdo

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).