Treballa amb nosaltres

null
Vols treballar al Club Natació Terrassa? En aquest apartat de la web podràs trobar les ofertes dels diferents llocs de treball que necessitem cobrir.

Formulari per treballar amb nosaltres

Emplena el formulari següent. Si tenim ofertes de treball que encaixin amb el teu perfil, ens posarem en contacte amb tu.

Àrees d'Interès
Escull aquell o aquells que més t'interessin
Disponibilitat
Adjunta'ns el teu currículum

Data de Naixement

Titulació Acadèmica
Vehicle Propi? SiNo

Club Natació Terrassa, amb CIF/NIF núm. G08360463, l'informa que segons disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques referent al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes, que les dades personals facilitades i recollides en aquesta sol·licitud d'ocupació o curriculum vitae, seran tractats i inclosos automàticament en els fitxers de dades personals sota responsabilitat de Club Natació Terrassa, on es recullen i emmagatzemen les dades personals amb la finalitat exclusiva de formar part en els processos de selecció de personal, borsa de treball i contractació que es duguin a terme.
L'interessat/da atorga el seu consentiment per al tractament de les seves dades personals amb la finalitat anteriorment esmentada. En el supòsit de produir-se alguna modificació de les seves dades personals, li sol·licitem, ens ho comuniqui per escrit amb l'única finalitat de mantenir actualitzada la seva sol·licitud d'ocupació o curriculum vitae.
Club Natació Terrassa, garanteix el bon ús de la informació, i especialment, la plena confidencialitat de les dades de caràcter personal contingudes en els nostres fitxers, així com el ple compliment de les obligacions en matèria de protecció de dades de caràcter personal.
D'acord amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques referent al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquests, Club Natació Terrassa, es compromet a respectar la seva confidencialitat en el tractament de les seves dades personals, i l'informa que té dret a exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat de les seves dades personals mitjançant sol·licitud escrita, adjuntant fotocòpia del DNI, dirigida a Club Natació Terrassa, amb domicili en: Avinguda de l'Abat Marcet, s/n, C.P. 08225 - Terrassa (Barcelona).

Consenteixo la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.

Ofertes de Treball

En aquest espai, publicarem ofertes de treball periòdicament per tal que estigueu informats de les vacants que vagin sorgint en cada moment.