Síndic del Soci

null
El Síndic és un òrgan unipersonal, la missió del qual és l’assistència, l’assessorament i la defensa dels drets dels socis en la seva relació amb el club, així com l’elaboració i actualització del cens d’electors del club.
null

Benet Ulldemolins, Síndic del Soci

En l’Assemblea General del 16 de desembre de 2019, els socis compromissaris van aprovar amb el suport fixat en les condicions legalment establertes la proposta de la Junta Directiva de nomenar Benet Ulldemolins com a Síndic del Soci, una figura de nova creació prevista en els estatuts vigents del club. Ulldemolins ha estat escollit per un període de cinc anys i pot ser reelegit per a un nou mandat.

Les funcions pròpies del Síndic del Soci són:

-Defensar i protegir els drets dels socis/es, coneixent i resolent les reclamacions que li adrecin, que han de ser contestades. També pot assistir amb dret de veu i sense vot a les reunions de la Comissió de disciplina, a sol·licitud prèvia del/de la soci/a interessat/da.

-Actuar de mitjancer, resolent de forma consensuada conflictes entre socis/es i la Junta Directiva, dels quals pot recollir la informació que cregui convenient.

Telèfon de contacte: 93 735 26 26

Email: sindic@clubnatacioterrassa.cat