Síndic del Soci

null
El Síndic és un òrgan unipersonal, la missió del qual és l’assistència, l’assessorament i la defensa dels drets dels socis en la seva relació amb el club, així com l’elaboració i actualització del cens d’electors del club.
Les funcions pròpies del Síndic del Soci són:

-Defensar i protegir els drets dels socis/es, coneixent i resolent les reclamacions que li adrecin, que han de ser contestades. També pot assistir amb dret de veu i sense vot a les reunions de la Comissió de disciplina, a sol·licitud prèvia del/de la soci/a interessat/da.

-Actuar de mitjancer, resolent de forma consensuada conflictes entre socis/es i la Junta Directiva, dels quals pot recollir la informació que cregui convenient.

Telèfon de contacte: 93 735 26 26

Email: sindic@clubnatacioterrassa.cat