Desafiament contra el líder per al sènior femení de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Desafiament contra el líder per al sènior femení de waterpolo

El sènior femení de waterpolo rebrà demà la visita del stm CN Mataró (18.00h) en partit corresponent a la quarta jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. El conjunt de Xavi Pérez afronta un matx de màxima exigència contra el líder de la competició i l’actual campió de la Supercopa, que ahir va segellar el passi a la final de la Copa Catalunya després de batre l’Astralpool CN Sabadell en semifinals.

L’entrenador egarenc compta amb tot el planter disponible per encarar el repte. “Fins ara, l’equip està responent molt bé. Hem guanyat els tres partits oficials que hem disputat, un de Lliga i dos de Copa Catalunya. Som conscients, però, que demà ens trobarem al conjunt més fort de la competició. Serà un partit molt difícil”.

Pérez entén que el Mataró ha pujat un graó respecte a la temporada passada. “S’ha reforçat de valent, de manera que és un equip encara més complet i amb més rotació”. El conjunt que dirigeix Dani Ballart ha incorporat a quatre waterpolistes de primer nivell com la neerlandesa Simone Van de Kraats, màxima golejadora dels Jocs Olímpics de Tòquio; les russes Bella Markoch, “una jugadora de l’arc amb molt bon llançament”, i Anna Timofeeva, “una boia molt experimentada”; i l’esquerrana Sílvia Morell, ex del Sabadell. “És una plantilla dissenyada per aspirar a tot, ja que, a més, compten amb jugadores com Anna Espar. Ara bé, enguany, qualsevol d’elles és determinant”.

El tècnic local explica que, davant d’aquest potencial, “cal fer un partit gairebé perfecte”. “Tenim moltes ganes d’afrontar-lo, de plantar cara i de mirar sumar els punts. Hem de fer atacs molt controlats, no rebre contracops i practicar una defensa amb ajudes amb les seves boies”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).