Derrota contra l’Szolnoki en el debut a la ronda de qualificació de l’Euro Cup

Derrota contra l’Szolnoki en el debut a la ronda de qualificació de l’Euro Cup

Szolnoki Dozsa 20 – CN Terrassa 14

Fitxa tècnica

Szolnoki Dozsa: V. Nagy, Angyal, Dory (1), Szeghalmi (3), A. Nagy (3), Pijetlovic (3), Jansik (1), Kovacs (1), Konarik (2), Filipovic (5), Drasovic (1), Teleki, Banyai.

Entrenador: Zivko Gocic.

CN Terrassa: Motos, Alegre, F. Sánchez, Alarcón (2), Carrillo (3), Prieto (1), Barroso (2), Pericas (1), Gutiérrez (2), De Lera (2), Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Alessandro Severo (Itàlia) i Erkan Turkkan (Turquia).

Parcials: 5-3, 6-4, 3-2 i 6-5.

Resultat acumulat: 5-3, 11-7, 14-9, 20-14.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 4-2, 5-2, 5-3), (5-4, 6-4, 7-5, 7-5, 8-5, 9-5, 9-6, 10-6, 11-6, 11-7), (11-8, 12-8, 13-8, 13-9, 14-9), (15-9, 15-10, 15-11, 16-11, 16-12, 16-13, 17-13, 17-14, 18-14, 19-14, 20-14).

El sènior masculí de waterpolo ha perdut contra l’Szolnoki Dozsa (20-14) en el primer partit del grup G de la ronda de qualificació de l’Euro Cup que s’està celebrant a Szolnok (Hongria). El conjunt de Dídac Cobacho no ha pogut aturar el potencial ofensiu de l’equip amfitrió, que ha exhibit un arsenal de recursos en atac i ha demostrat el seu paper de favorit del grup.

Els de Zivko Gocic s’han avançat ben aviat de la mà de Nagy. Els egarencs, però, han respost de seguida amb una acció en home de més que ha culminat Barroso des del centre de l’atac. Filipovic, que ha esdevingut un malson per a la defensa terrassenca, ha tornat a situar els hongaresos per davant amb un xut a l’escaire. En l’acció següent, De Lera ha restablert l’equilibri. Malauradament, l’Szolnoki ha començat a fer forat amb un parcial de 3 a 0 en poc més de dos minuts de joc, amb Nagy, Filipovic i Szeghalmi com a artífexs (5-2). Carrillo ha reduït distàncies abans del final del quart.

Només iniciar-se el segon període, Pericas, des de la boia, ha batut Viktor Nagy i ha apropat encara més els egarencs. Ha estat només un miratge. Els hongaresos han recuperat de seguida les regnes amb un parcial de 2 a 0, obra de Pijetlovic i Drasovic. El CN Terrassa no ha abaixat els braços, però la qualitat de l’Szolnoki ha provocat que la diferència s’ampliés fins als quatre gols al descans, amb els esquerrans Filipovic, Szeghalmi i Dory com a protagonistes. Chico, al darrer segon, ha marcat l’11 a 7 amb què s’ha arribat a la pausa.

A la represa, l’equip de Zivko Gocic ha gestionat sense patiment la renda adquirida. Els egarencs no han deixat d’intentar-ho, però no han posat en perill la victòria hongaresa. Prieto, amb un míssil a l’escaire, ha anotat l’11 a 8. La rèplica local ha portat la signatura, novament, de dos esquerrans, Szeghalmi i Filipovic, que han eixamplat el marge. Els cinc gols de distància s’han mantingut fins al final del tercer període després que Pijetlovic contrarestés la diana prèvia d’Alarcón en home de més (14-9).

L’últim quart ha esdevingut un festival ofensiu que no ha canviat el signe del matx. Filipovic, en superioritat numèrica, ha anotat el cinquè gol del seu compte només començar. El CN Terrassa no ha desconnectat en cap moment i, amb un parcial d’1 a 4, s’ha col·locat a tres gols a quatre minuts del final (16-13). La remuntada no ha anat més enllà. Després que Gutiérrez tornés a situar els tres gols de desavantatge, l’Szolnoki ha certificat el triomf en els darrers dos minuts amb un parcial de 3 a 0, obra de Pijetlovic, Konarik i Nagy (20-14).

Demà, segon partit contra l’Apollon Smyrnis grec

El CN Terrassa afrontarà demà, a les 16.00h, el segon partit de la fase contra l’Apollon Smyrnis grec, que avui ha perdut contra l’Estrasburg francès (8-7) en l’altre matx del grup G.