Derbi vallesà contra el CN Rubí

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Derbi vallesà contra el CN Rubí

El sènior femení de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CN Rubí en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Divisió d’Honor Femenina. Sobre el paper, el conjunt de Xavi Pérez, tercer amb 30 punts, parteix com a favorit en el derbi vallesà, atès que l’equip que dirigeix l’egarenc Manel Llobregat ocupa el sisè lloc de la taula amb 21.

El tècnic local, que compta amb el planter al complet un cop recuperada Cristina Cantero, s’espera un xoc més equilibrat que el de dissabte passat contra el Sant Feliu. “El Rubí ha guanyat tots els partits contra els seus rivals directes i, a més, és un equip que juga molt bé a waterpolo”. Dit això, Pérez remarca que l’objectiu és sumar tres punts més “en aquest segon partit dels quatre que afrontarem fins al dia 30 de gener”. “Portem una setmana més d’entrenaments i tenim una mica més de ritme de competició després d’una aturada nadalenca que ens va servir per recarregar piles”, explica. “L’equip està treballant molt bé, amb moltes ganes, per tal d’encarar amb garanties tots els reptes competitius que afrontarem”.

Pérez adverteix del nivell del planter que dirigeix Manel Llobregat, en el qual destaca la presència de la subcampiona olímpica i campiona del món júnior Elena Ruiz. “És una waterpolista amb molta classe, a la qual haurem de controlar de ben a prop”. El tècnic terrassenc esmenta també l’aportació ofensiva d’Amanda Triviño, “una jugadora amb molt bon llançament, molt llesta, que aprofita amb encert els contracops”, i d’Elena Vesperinas, “que sap treure partit de la vigilància dels rivals a les seves dues companyes”. Aquestes tres jugadores han marcat gairebé el 60% dels gols del Rubí enguany. L’entrenador local assenyala també la bona feina d’Elia Jiménez sota els pals, “una portera que ja ha entrat en l’òrbita de la selecció absoluta”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).