Concessió del servei de bar

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Concessió del servei de bar – cafeteria a les instal·lacions del Club Natació Terrassa – Àrea Olímpica Municipal

CALENDARI DEL PROCEDIMENT DE LICITACIÓ

Data d’oferta pública: 27 de juny de 2018

Data límit per a la presentació del projecte:  20 de juliol de 2018

Data límit de resolució i notificació de l’adjudicació: 27 de juliol de 2018

Data límit per a la iniciació del servei: 31 de gener de 2019

SI ESTEU INTERESSATS EN REBRE EL PLEC DE CLÀUSULES:

-Envieu un correu a l’adreça cnt@clubnatacioterrassa.cat, indicant a l’assumpte: Plec Bar Club Natació Terrassa, Àrea Olímpica Municipal.
-Al cos del missatge, especifiqueu nom i cognoms de la persona física o jurídica interessada, nom de la persona física interessada, del representat legal en cas de persones jurídiques, o del seu representant si s’escau; telèfon de contacte i adreça de correu electrònic.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).