Logotip del Club Natació Terrassa
Club Natació Terrassa

Comunicat relatiu a les quotes d’abril

Premsa Club Natació Terrassa

COMUNICAT RELATIU A LES QUOTES D’ABRIL

Tal com us vam transmetre en la primera comunicació al respecte de l’obligat tancament de les instal·lacions esportives municipals que gestiona el Club Natació Terrassa, les conseqüències que se’n deriven i el compromís que vam adquirir amb vosaltres d’estudiar i implementar mesures que, sense posar en perill l’equilibri pressupostari, puguin compensar parcialment aquesta situació excepcional que estem vivint, us fem arribar aquesta informació.

Primerament, us fem saber que hem detectat comportaments diversos dels socis davant d’aquesta situació. Alguns ens han manifestat la voluntat de donar-se de baixa per la situació; altres han demanat devolució de quotes; altres ens han felicitat per la gestió responsable de la situació i la feina que estan fent els professionals del club per mantenir-vos “actius” a casa; altres ho porten amb resignació perquè l’activitat esportiva és la seva “forma de vida” i el Club Natació Terrassa, el seu referent.

Les nostres decisions sempre es fonamenten en la responsabilitat i la transparència per no posar en perill la subsistència del Club. Volem donar un servei esportiu i d’activitats físiques per a totes les edats i capacitats del millor nivell i disposar d’escoles, esportistes i d’equips de competició de la màxima qualitat, sempre amb l’objectiu que l’esport sigui un element protagonista de les nostres vides.

El CN Terrassa és una entitat esportiva sense ànim de lucre amb 88 anys d’història que no podem posar en perill. A diferència dels gimnasos privats, la quota de soci és una aportació al club que reverteix en la millora de les instal·lacions i els serveis als associats. Tot i estar tancats al públic, hem de continuar fent front a les despeses de neteja, manteniment de les instal·lacions aquàtiques i els consums de productes de manteniment de la qualitat de l’aigua, reparacions i millores, obres en marxa, consums, seguretat, personal, etc. Tot amb la voluntat que el dia després d’aquest episodi, en el moment en què ens permetin obrir novament, puguem fer servir tots els espais amb la màxima comoditat i estat d’ús.

En aquests moments, tenim el personal contractat del Club treballant. Alguns ho fan de forma virtual, des de casa, preparant continguts, exercicis i activitats que us ajudaran a mantenir-vos en forma en la mesura del possible, tot acostant-vos alguns dels serveis del Club a casa aprofitant les noves tecnologies. Altres, com ara els empleats de manteniment i neteja, estan treballant presencialment.

En base a la situació actual, hem pres les determinacions següents:

1.- Informació al soci de l’ordre de tancament, elaboració del cartell i campanya “Sou la nostra raó de ser” i publicació a la web de propostes d’activitats dirigides i entrenaments per estar “actiu a casa”.

2.- Posar a disposició municipal i d’autoritats sanitàries el Pavelló del Pla del Bon Aire per si és necessària la seva utilització per a confinament de malalts.

3.- Sol·licitar un ERTO per a tots els treballadors. El Club compensa la pèrdua de poder adquisitiu fins al 100% del salari a excepció dels monitors d’escoles esportives, que es farà per una altra via. El personal, però, segueix tenint cost perquè el Club s’ha de fer càrrec, com a mínim, del 30% del salari + el percentatge que treballarà cada professional contractat (veure comunicat anterior ERTO) i també del 25% de la quota de Seguretat Social. Aquest import és, aproximadament, d’uns 200.000€.

4.- Passar a cobrament la quota íntegra de soci del mes d’abril.

5.- Passar a cobrament el 50% les quotes de les escoles esportives (de moment compensem els 15 dies del mes de març que no s’han fet) perquè el col·lectiu de treballadors que les porta a terme està afectat al 100% en l’ERTO.

6.- No passar a cobrament aquelles quotes d’activitats dirigides o aquàtiques que són de pagament afegit a la quota de soci.

7.- Ajornament dels cursets d’escoles i particulars per a més endavant.

8.- Reducció de despesa de totes les àrees de funcionament del Club amb un import aproximat de 50.000€.

Si això és així, en aquest escenari, l’impacte en l’exercici econòmic d’enguany, si parlem d’una afectació de 4 setmanes, serà d’uns -100.000€, sempre que no tinguem més de 700 baixes de socis, però creiem que ho podem assumir.

Si el descens del número de socis és superior a aquesta xifra o també és superior el temps d’aturada, s’incrementarà l’import final de les pèrdues econòmiques. Si no ens concedeixen l’ERTO, l’afectació econòmica pujaria als -320.000€.

Us comuniquem també que, hores d’ara, no comptem amb cap compromís d’ajut del Consejo Superior de Deportes, ni de la Generalitat, ni de l’Ajuntament. Realment, serà difícil d’obtenir perquè l’esportiu no serà l’únic sector afectat.

Aquest sacrifici de tots comportarà que aviat recuperem el club que volem. Un club que avança en la millora de l’oferta d’activitats, de serveis, de vestidors, de màquines de fitness, de noves instal·lacions esportives, de nou bar, de nous serveis i també, com no, dels nostres esportistes, els de base i els d’alt rendiment. Amb totes i tots treballant per oferir-te el servei i l’atenció que mereixes. Evidentment, també podeu comptar que, si l’economia va resistint, sereu els primers beneficiats i prendríem mesures addicionals de compensació.

En definitiva, el Club Natació Terrassa serà allò que vulgueu els socis. Nosaltres, però, hem de fer un exercici de responsabilitat i transparència i novament us demanem que tingueu confiança, comprensió i solidaritat en la gestió d’aquesta eventualitat. Creiem que hem aconseguit, entre tots, posar el CN Terrassa en una situació social, econòmica i esportiva al més alt nivell. Un club modern, solvent, preparat per al futur i així volem seguir. Però els socis teniu la paraula i la responsabilitat de fer-ho possible. Com us dèiem l’altre dia, ara tots hi perdem una mica i, a mig termini, tots hi guanyarem.

Gràcies per la vostra comprensió. I, sobretot, en aquests moments tant difícils, us desitgem bona salut per a tothom.

CLUB NATACIÓ TERRASSA

Força, Terrassa!

Icona de l'aplicació Mi Club Online

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

Política de cessió de dades

* Li informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales), les dades sol·licitades en el present document passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el nombre 3163.

Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, cancel·lació, oposició, així com la resta de drets recollits en la normativa Europea
Informació addicionalPot accedir a la informació detallada de Protecció de Dades a la pagina web del Club, https://clubnatacioterrassa.cat/avis-legal/

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi del seu consentiment,  podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, així com la resta de drets recollits en la normativa Europea, mitjançant correu electrònic al Delegat de Protecció de Dades a l’adreça rgpd@clubnatacioterrassa.cat, identificant-se com a soci / usuari o representant legal, especificant l’exercici dels seus drets en la seva sol·licitud, o bé exercitar els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça (domicili social) anteriorment indicada.