Comunicat oficial

Comunicat oficial del Club Natació Terrassa

Davant la sentència condemnatòria dictada pel Tribunal Suprem en relació amb el procés obert contra els líders socials i polítics catalans, el Club Natació Terrassa, una entitat esportiva de referència amb més de 87 d’anys d’història, vol manifestar el següent:

1. El club té una massa social plural, amb punts de vista diferents sobre aquest fet cabdal per a la societat catalana.

1. La pluralitat i la tolerància són part de la riquesa de la societat i cal preservar-les amb respecte. La decisió del Tribunal Suprem Espanyol és considerada injusta per una part de la societat catalana i altres consideren que se’ls havia de jutjar pels fets de l’octubre del 2017. Cal entendre i respectar els sentiments de tothom davant aquesta decisió judicial.

1. El Club Natació Terrassa expressa el seu compromís amb la voluntat que hi hagi una solució política i democràtica que doni sortida a un conflicte que va judicialitzar-se. En aquest sentit, cal generositat i un diàleg sincer que porti a una negociació i a un acord just per a totes les parts implicades.

1. Entenem que l’empresonament dels dirigents polítics i socials dificulta encara més el diàleg i la negociació, tal com s’ha vist durant els dos últims anys. Una vegada s’ha pronunciat el poder judicial, cal trobar vies polítiques de consens per resoldre la situació.

1. El Club Natacio Terrassa manifesta també tot el seu suport i solidaritat a les famílies dels que són privats de la seva llibertat.

Terrassa, 14 d’octubre de 2019.