Grup Màsters

Bons resultats dels màsters de natació del Club Natació Terrassa

Aquest passat cap de setmana, 24 i 25 de febrer, els màsters de natació del CN Terrassa han disputat dues competicions. Dissabte 24, van competir en el II Trofeu Màster CN Sant Andreu, mentre que diumenge 25 ho van fer en el IV Campionat de Catalunya Open màster de fons en Piscina de 50 metres.

El II Trofeu Màster CN Sant Andreu, forma part del Circuit Català de Trofeus Màster, sisena etapa i es va disputar a la Piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu.

En 50 m lliure, Gerard Toset es va posicionar com a setzè de la general i quart de la +20, mentre que Alejandro Valentin va ser el vint-i-set i sisè de la +20. En els 100 m lliure, Toset es va posicionar com a desè de la general i tercer de la +20, mentre que Valentin, va ser el número divuit de la general i quart de la +20.

En els 100 braça, Patricia Molina, va penjar-se la medalla d’or. Així com Sandra Faro en els 200 lliure, que també es va posicionar com a primera classificada i es va penjar l’or. Per altra banda, en els 200 braça, Silvia Pages va posicionar-se com a segona de la general i primera de la +55. Silvia Pages, en els 50 braça, va ser tercera classificada, assolint la medalla de bronze de la general i primera de la +55.

Per altra banda, el IV Campionat de Catalunya Open màster de fons, també es va disputar a la piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu. En categoria 1.500 masculí, Enrique Lupiañez va posicionar-se com a cinquè classificat +50. Per altra banda, en categoria femenina +55, Silvia Pagès es va penjar la medalla de bronze, mentre que Susana Pages va ser quarta classificada i Ascensió Maillo sisena.