Institucional

Bea Ortiz i Sarai Gascón, nominades als Premis Fosbury 2021 com a millor dona esportista

La waterpolista Bea Ortiz i la nedadora Sarai Gascón formen part del llistat de 50 candidates als Premis Fosbury 2021 en la categoria millor dona esportista. Els guardons, impulsats per la revista Fosbury, arriben a la quarta edició.

Ortiz ha estat escollida com a subcampiona olímpica als Jocs de Tòquio 2020, com a integrant de l’equip ideal i com a segona màxima golejadora de la competició. Al seu torn, a Gascón li han estat reconegudes les dues medalles assolides als Jocs Paralímpics de Tòquio, la plata en 100 m lliures i el bronze en 100 m papallona, així com les set medalles aconseguides a l’Europeu, entre elles, tres d’or.

En la primera fase, fins a l’11 de gener, els lectors podran votar tantes esportistes com vulguin de la llista de 50 candidates en aquest enllaç:

Les nou primeres de la llista accediran a la votació final, que acabarà definint el podi dels Premis Fosbury per votació popular.