Avantatges i Promocions

null
Gaudeix del Club Natació Terrassa, el club que et dona molt més. Descobreix tot el que t’oferim al fer-te soci:
null

– Descompte de 4 cèntims/litre sobre el preu de sortidor de benzinera, sota revisió de Petronieves.

– Preus especials en instal·lacions de climatització i manteniment.

– Sorteig mensual de 50€ en carburant gratuït (entre aquells socis que es facin la targeta client Plus+ de Petronieves i repostin 30€).

null

Per ser del Club Natació Terrassa obtindràs descomptes en el taller de l’Avinguda Abat Marcet, 250. Mostra'ls el carnet de soci del Club i gaudiràs d'un 10% de descompte en la factura.

null

-Regal d’una tableta Prixton per alta de soci RACC a la modalitat SENIOR o per la contractació una assegurança d’auto.
-Beneficiari gratuït durant el primer any. Cònjuge i fills menors de 18 anys gratuïts.

RACC Terrassa
Carrer del Puig Novell, 1

null

Aprèn idiomes al millor preu per ser soci del club!

null

Contracta la teva assegurança de salut i obtindràs grans descomptes!

null

Revisió + Higiene Bucal Gratuïta!
25% de descompte en tractaments d’ortodòncia (Inclou ortodòncia invisible Invisalign)
Preu especial en implantologia
20% de descompte en la resta de tractaments

Clínica IO Terrassa:
Galileu, 213
Telèfon 937 333 368

null

15% de descompte en tots els serveis: manteniment de neteja, neteja de vidres, poliments i cristal·litzats, neteges puntuals, jardineria, subministraments de consumibles (sabó, assecamans, paper higiènic, etc.), contenidors higiènics femenins.
Telèfon 937356777 / netcoral@netegescoral.com

null

50% de descompte en tots els vidres.
Treballem amb els millors fabricants de cristalls progressius.
Avantatges especials als socis del Club i a les seves famílies.
C. La Rasa, 104
Av. Abat Marcet, 235

null

Tots els socis del Club tenen les tarifes de la targeta SOMRIURES.