Ampliem horaris i activitats a partir del dilluns 22 de juny

L’entitat incrementa l’aforament de piscines el cap de setmana

A partir de dilluns, caldrà cita prèvia per a totes les activitats dirigides, però les piscines i les sales de fitness i musculació seran d’accés lliure amb control d’aforament

El Club Natació Terrassa incrementarà l’horari d’obertura i l’oferta d’activitats a partir de dilluns vinent i, abans, durant el cap de setmana, augmentarà l’aforament de les piscines. Aquestes decisions arriben un cop conegut l’accés de la ciutat a la fase 3 del pla de desescalada i la resolució de la Generalitat de Catalunya respecte a les mesures bàsiques de protecció i organitzatives per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció per COVID-19, que inicia l’anomenada etapa de la represa o nova normalitat.

El club s’aproparà una mica més als horaris que tenia establerts abans de la crisi per la pandèmia del COVID-19. De cara a la setmana que ve, són els següents:

Dilluns, dijous i divendres Dissabte i diumenge
Àrea Olímpica De 7.00 a 22.00h De 8.30 a 14.30h
Pla del Bon Aire De 16.00 a 22.00h De 8.30 a 14.30h

Dimarts 23 de juny Dimecres 24 de juny
Àrea Olímpica De 7.00 a 20.30h De 8.30 a 14.30h
Pla del Bon Aire De 16.00 a 20.00h De 8.30 a 14.30h

De la mateixa manera, l’entitat ampliarà l’oferta de serveis amb la posada en marxa d’activitats dirigides tot complint les restriccions d’aforament establertes, és a dir, amb un màxim de 20 persones i sempre que no se superi el 50% de l’aforament màxim permès. Els socis podran accedir a elles a través de la cita prèvia, tràmit que desapareixerà per a les piscines i per a les sales de fitness i musculació, espais en què es durà a terme un control d’aforament, atès que no pot superar el 50%. El programa d’activitats dirigides es podrà consultar directament a l’app o a la central de reserves.

Igualment, els socis podran fer ús dels vestidors i les dutxes, instal·lacions que s’han mantingut fora de servei fins ara. Com en la resta d’espais, es limitarà l’aforament a les directrius que marquen les autoritats sanitàries.

Incorporació dels abonats de manteniment

Durant el tancament del club, i davant la impossibilitat de fer servir les instal·lacions, alguns socis van decidir donar-se de baixa de soci en actiu i es van acollir a la condició d’abonat de manteniment.

Amb la represa de la normalitat i aprofitant l’increment dels aforaments permesos per les autoritats sanitàries i l’ampliació progressiva dels espais esportius disponibles, el club obrirà de nou la possibilitat a aquelles persones que van renunciar voluntàriament a la condició de soci en actiu de canviar la seva situació actual d’abonat de manteniment i retornar a la de soci actiu i de ple dret a partir del dia 1 de juliol. Per fer aquest tràmit de forma àgil, el club els ha enviat un formulari on line per tal que puguin modificar, si ho desitgen, la situació actual.

+ COMUNICAT ÍNTEGRE EN PDF