Àlex Navarro i Albert Domínguez, semifinalistes al Campionat d’Espanya Absolut de Clubs de Frontennis

La parella del Club Natació Terrassa formada per Àlex Navarro i Albert Domínguez van proclamar-se semifinalistes al Campionat d’Espanya Absolut de Clubs de Frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se a La Villa de Don Fadrique (Toledo).

La dupla local va arrencar amb una derrota contra el Getafe per 2 sets a 1 (14-15, 15-11 i 8-10). Els egarencs, però, van refer-se a la perfecció d’aquesta ensopegada inicial i van derrotar la parella del Quart de Poblet integrada per Ricardo Varea i Hugo Garde per 2 sets a 0 (15-9 i 15-14), resultat que els va classificar per als quarts de final. Posteriorment, la parella del CN Terrassa va accedir a les semifinals després de superar la parella A del Club Frontenis Rivas per 2 sets a 0 (15-6 i 15-13). Malauradament, Navarro i Domínguez van quedar-se fora de la final en caure contra la parella del Diocesano A per 2 sets a 0 (7-15 i 10-15).

Víctor Modenes i Biel Vaghi, eliminats en la primera fase

El CN Terrassa va comptar amb una segona parella en aquesta cita, formada per Víctor Modenes i Biel Vaghi. En la primera jornada, van perdre contra la parella del Diocesano A per 2 sets a 0 en un partit molt ajustat (13-15 i 14-15), mentre que, en la segona, no van poder contra la parella del Guadassuar integrada per Alejandro García i Carlos Carmona, que van deixar-los fora de la competició en imposar-se per 2 sets a 0 (5-15 i 13-15).