Patinatge

Aleix Bou, bronze

Aleix Bou, medalla de bronze en el Campionat d’Espanya cadet de patinatge artístic en la modalitat de lliure

El patinador Aleix Bou va penjar-se la medalla de bronze en la modalitat de lliure en el Campionat d’Espanya cadet de patinatge artístic que va celebrar-se el cap de setmana passat a Parets del Vallès.

El disc curt va deixar a tres patinadors molt allunyats de la resta i en un autèntic frec a frec. Sota els sons de Fever, de Michael Buble, Bou va signar un programa correcte que el va situar en el tercer lloc amb 45,89 punts, molt a prop dels dos primers classificats, el càntabre Pedro Fernández, líder amb 46,69, i el gallec Lucas Yáñez, segon amb 46,22.

En el sempre decisiu disc llarg, Bou no va poder eixugar la diferència mínima que portaven els seus rivals després del programa curt i va mantenir-se en la tercera posició després d’executar una coreografia sota els sons de la banda sonora de la sèrie Peaky Blinders. El patinador local va acabar sumant 105,75 punts, per darrere de Pedro Fernández, plata amb 106,46, i del campió, Lucas Yañez, que va adjudicar-se al títol per només 0,23 dècimes en assolir 106,69 punts.

Classificat per a l’Europeu cadet

Gràcies a aquesta actuació, Bou s’ha classificat per al Campionat d’Europa Cadet que se celebrarà a Harsefeld (Alemanya) del 30 d’agost al 7 de setembre. El patinador egarenc disputarà també la modalitat de parelles, en la qual competeix amb Mireia Martínez en representació del CPA Arenys de Munt.