Patinatge

Aleix Bou, campió de Catalunya!

Aleix Bou, campió de Catalunya cadet de patinatge artístic en la modalitat de lliure

El patinador Aleix Bou va proclamar-se campió de Catalunya cadet en la modalitat de lliure en la competició que va celebrar-se el cap de setmana passat a Mollerussa.

Amb dues coreografies dissenyades per Óscar Molina, Aleix Bou es va imposar amb molta autoritat. El patinador egarenc va exhibir el seu domini ja des del disc curt en executar un programa excel·lent, sense errades, que el va enfilar al primer lloc. Sota els sons de Fever, de Michael Buble, Bou va clavar el doble axel, el salt de màxima dificultat que incloïa el disc, i es va mostrar brillant des del punt de vista artístic, una virtut que es té molt en compte en el nou sistema de puntuació que s’ha posat en marxa aquesta temporada. El patinador local va encapçalar la classificació amb 44,61, per davant de Pau Berbegal (AP Lliçà de Vall), que en va sumar 26,64, i d’Arnau Pérez (CPA Tona), que en va totalitzar 24,49.

Bou va certificar la seva victòria en el disc llarg tot i no exhibir el mateix nivell d’excel·lència que en el programa curt. Va cometre una errada només començar el disc, en el doble axel, però va saber refer-se. Sota els sons de la banda sonora de la sèrie Peaky Blinders, va patinar amb velocitat i alçada i va executar de forma impecable el triple que contemplava el programa. El patinador local va aconseguir 101,22 punts, molt per sobre de Miquel Cases (CET 10 Club), segon amb 69,37. Arnau Pérez, del CPA Tona, va completar el podi amb 69,29.

Aquest resultat classifica Bou per al Campionat d’Espanya Cadet que se celebrarà a Parets del Vallès del 18 al 20 de juliol.

Convocat per a l’Europeu cadet en parelles

D’altra banda, Aleix Bou ha estat convocat per la Federació Espanyola de Patinatge per al Campionat d’Europa Cadet en la modalitat de parelles, en la qual competeix amb Mireia Martínez en representació del CPA Arenys de Munt. La màxima cita continental cadet se celebrarà a Harsefeld (Alemanya) el 30 i 31 d’agost. Bou tractarà d’assolir la classificació també en la modalitat individual en el Campionat d’Espanya de Parets del Vallès.