Patinatge

Aleix Bou, al Campionat d’Europa Cadet de patinatge

Aleix Bou afronta el Campionat d’Europa Cadet de patinatge artístic en la modalitat de lliure

El patinador Aleix Bou ja es troba a Harsefeld per competir en el Campionat d’Europa que acollirà la ciutat alemanya des d’avui mateix i fins al proper dissabte 7 de setembre. L’esdeveniment aplega les categories sènior, júnior, juvenil i cadet.

L’egarenc afrontarà la competició cadet en la modalitat de lliure. Debutarà diumenge al migdia en el programa curt, mentre que l’endemà dilluns intervindrà en el sempre decisiu programa llarg. Bou, campió de Catalunya i medallista de bronze al Campionat d’Espanya, tindrà vuit rivals en aquesta cita, els espanyols Lucas Yáñez i Pedro Fernández, els italians Matteo Sacchetti, Alex Chimetto i Jacopo Campoli, el francès Baptiste Pierson, el britànic Thomas Adams i el portuguès Eduardo Real.

El patinador local disputarà també la modalitat de parelles, acompanyat de  Mireia Martínez en representació del CPA Arenys de Munt.