Alberto Barroso, al Mundial!

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Alberto Barroso disputarà el Campionat del Món de Gwangju amb la selecció espanyola de waterpolo

El jugador del CN Terrassa Alberto Barroso figura en la llista definitiva de tretze convocats que ha donat a conèixer la Federació Espanyola de Natació per participar amb la selecció espanyola masculina de waterpolo en el Campionat del Món que se celebrarà a Gwangju (Corea del Sud) entre el 15 i el 27 de juliol.

Fa una setmana, el seleccionador David Martín havia fet pública una primera llista formada per catorze jugadors per realitzar un darrer stage de preparació amb Austràlia a la ciutat coreana de Mokpo. El waterpolista descartat ha estat Guillem Garcia, del CE Mediterrani.

Convocatòria Waterpolo Masculí Absolut
Campionat del Món. 15-27 de juliol
Gwangju (Corea del Sud)

Alberto Barroso 1994 CN Terrassa
Alejandro Bustos 1997 CN Atlètic-Barceloneta
Sergi Cabanas 1996 CN Sabadell
Miguel de Toro 1993 CE Mediterrani
Fran Fernández 1986 CN Atlètic-Barceloneta
Álvaro Granados 1998 CN Atlètic-Barceloneta
Marc Larumbe 1994 CN Atlètic-Barceloneta
Dani López 1980 CN Atlètic-Barceloneta
Eduardo Lorrio 1993 CN Barcelona
Blai Mallarach 1987 CN Atlètic-Barceloneta
Alberto Munárriz 1994 CN Atlètic-Barceloneta
Felipe Perrone 1986 CN Atlètic-Barceloneta
Roger Tahull 1997 CN Atlètic-Barceloneta

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).