Quesada i Morillo, renovats

Albert Quesada i Andrea Morillo continuen en els sèniors de bàsquet

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la confecció de les plantilles dels equips sèniors de bàsquet de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades d’Anna Vidal, Juan Monterrubio, Martí Sociats, Marta Piñol, Joan Fitó i Valentina Nieves, el club s’ha assegurat la continuïtat d’Albert Quesada i Andrea Morillo.

Tant Quesada, base de 24 anys, com Morillo, base de 22 anys, han desenvolupat tota la seva carrera al club.