Alier i Querol, renovats

Adrià Alier i Edu Querol continuen en l’amateur de futbol

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la confecció de l’amateur de futbol que jugarà a Tercera Catalana la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades de Pau Agustín i Pere Agustín, el club s’ha assegurat la continuïtat d’Adrià Alier i Edu Querol.

Adrià Alier, de 20 anys, ocupa la posició de lateral dret o lateral esquerre i ha desenvolupat tota la seva carrera esportiva al club. Al seu torn, Edu Querol, de 21 anys, és extrem dret o extrem esquerre i va militar set temporades al futbol base. Ambdós jugadors afrontaran la seva segona temporada a l’equip amateur.