Activitats Addicionals

null
Comptem amb un segon bloc d’activitats que no estan incloses a la quota de soci.

Campanya contra la violència de genere

Tallers de Defensa Personal Femenina

OBJECTIU: Coneixement general de tècniques de defensa personal senzilles però efectives dissenyades per a la dona en les diverses situacions de perill en què pugui trobar-se involucrada.

LLOC Tatami
DATA Dissabte 24 de setembre de 2022.
Dissabte 1 d’abril de 2023.
HORARI De 16.00 a 17.30h (1a part).
De 17.30 a 18.00h (descans).
De 18.00 a 19.30h (2a part).
EDAT MÍNIMA 14 anys
PREUS Socis 13 €.
No socis 19 €.
Cursets de Defensa Personal Femenina

OBJECTIU: Domini de diverses tècniques de defensa personal dissenyades per a la dona. Augment de la seguretat personal. Aprenentatge d’un protocol d’actuació, gestió i control de situacions manifestes d’amenaça per a la pròpia integritat mitjançant tècniques simples però efectives d’autodefensa. No cal tenir qualitats físiques especials.

LLOC Tatami
DURADA DEL CURS 3 mesos
DATES

IX CURSET: Del 4 d’octubre al 29 de desembre de 2022.

X CURSET: Del 3 de gener al 30 de març de 2023.

HORARI Dimarts i dijous de 20.30 a 21.30h.
EDAT MÍNIMA 14 anys
PREUS Socis 45€ / mes
No socis 55€ / mes

Obtenció del diploma amb l’assistència a un mínim de 12 classes.

CURSOS TÈCNICS DIRIGITS PER:
Francesc Jiménez Ramos.

• Coordinador de la Secció de Karate.
  • Mestre Dento Shito-Ryu i Cinturó Negre 4t Dan de Karate Tradicional per la Unió Shito-Ryu Espanya.
  • 23 anys d’experiència professional en el sector de la seguretat privada.

Informació i consultes:
karate@clubnatacioterrassa.cat

Inscripcions: Punt d’Atenció al Soci

Embarassades i Mare-Nadó

Postpart mare i nadó (setembre - juny)

Treball de tonificació especialment orientat a les dones que acaben de ser mares. Mitjançant exercicis d’intensitat moderada i dirigits a la musculatura global, l’objectiu fonamental és gaudir d’una sessió variada, dinàmica i molt efectiva. Classe en companyia dels nadons!

Soci 5€/mes 10€/mes
No soci 13€/mes 25€/mes
Prepart (setembre - juny)

Treball especialment orientat a les dones embarassades. L’objectiu fonamental és realitzar una activitat d’intensitat moderada que englobi el treball de tonificació muscular tant a nivell global com a nivell més específic i preparatori per al part.

Soci 5€/mes 10€/mes
No soci 13€/mes 25€/mes

Activitats de Ball

Bachata i Salsa (octubre - juny) NOVETAT!

Aprèn a ballar els dos balls del moment i gaudeix de la vida ballant!
Treballes cames i glutis, beneficia la teva columna vertebral, incrementes la força muscular i millores la resistència física. A més, augmentes la segregació d’endorfines. Et sentiràs més feliç i ampliaràs el teu cercle d’amics i amigues.

Nivell iniciació. No cal parella

Soci 23€/mes
No Soci 26€/mes

Gimnàstiques Suaus

Hipopressius (octubre - juny)

Els hipopressius són mètodes posturals i respiratoris que, entre altres factors, augmenten el rendiment esportiu. Millores en la postura, reducció del perímetre de la cintura, rehabilitació de la faixa abdominal després de l’embaràs, disminució dels problemes d’esquena i de la incontinència urinària o revitalització de les funcions sexuals. Les tècniques hipopressives, basades en mètodes avalats científicament, són utilitzats pels fisioterapeutes i se centren a reduir la pressió intraabdominal.

DIES ACTIVITAT HORARIS SALA
Dilluns Hipopressius de 10.30 a 11.00h TATAMI
de 18.00 a 18.30h SAD2
Dimarts Hipopressius de 8.00 a 8.30h SAD2
Dimecres Hipopressius de 10.30 a 11.00h TATAMI
Dijous Hipopressius de 16.30 a 17.00h BON AIRE
Divendres Hipopressius de 15.30 a 16.00h SAD2

PREU MENSUAL SOCI
13€ 25€
Rehabilitació: exercici terapèutic i readaptació funcional NOVETAT!

L’exercici terapèutic està basat en la realització ordenada i planificada de postures i moviments corporals establerts per un fisioterapeuta, amb la finalitat de rehabilitar, readaptar, millorar o prevenir la gran majoria de lesions i certes patologies o malalties. És una tècnica essencial en els tractaments de fisioteràpia i la clau en qualsevol procés de recuperació postlesió.

De dilluns a dijous, de 15.00 a 15.45h

Lloc: SAD3

Xavi Company. Fisioterapeuta esportiu

1 dia 2 dies 3 dies
Soci 40€/mes 75€/mes 110€/mes
No Soci 60€/mes 110€/mes 165€/mes

Protocol de baixes

TRAMITACIÓ
Caldrà personar-se al Punt d’Atenció al Soci abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació i omplir el full de baixa de l’activitat per tal no generar cap altre rebut a partir de la seva recepció. També es pot enviar e-mail a puntinfo@clubnatacioterrassa.cat abans del dia 25 del mes anterior a la data de facturació sol·licitant la baixa de l’activitat i indicant el nom complet de la persona que es dona de baixa per tal de no generar cap altre rebut.

DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I FINS A L’INICI DE L’ACTIVITAT
Les baixes per motius mèdics justificats (caldrà certificat mèdic) es veuran penalitzades amb un 10% sobre l’import de la matrícula en concepte de despeses d’organització i d’ocupació de plaça. Les baixes que es produeixin per voluntat pròpia es veuran penalitzades amb un 20% sobre l’import total de la matrícula en concepte de despeses
d’organització i d’ocupació de plaça.

UN COP INICIADA L’ACTIVITAT
No es retornarà la matrícula (en el cas que l’activitat en tingui) ni els rebuts que s’hagin generat abans de la tramitació de la baixa.

Zona Descàrregues Activitats Dirigides i Addicionals